פרי גיים
רגע לפני יציאה לפגרת נבחרות בת שבועיים, רצף המשחקים המסקרן של מכבי תל אביב נמשך הערב (ראשון). הצהובים התארחו באיצטדיון טדי למפגש נגד בית"ר ירושלים במה שהיה גם המשחק המרכזי של המחזור ה-6 בליגת ג'פניקה.

עוד באתר:

הקבוצה של ולדימיר איביץ' הגיעה לאחר ה-0:0 בדרבי. ערב המחזור היא דורגה במקום השני בטבלה עם 11 נקודות מתוך 15 אפשריות. המאמן בחר לעלות בהרכב עם צ'יקו אופואדו בחלק הקדמי, כאשר בקישור קיבל את הקרדיט דור פרץ לצד אייל גולסה ודן גלזר. מהעבר השני בית"ר נכנעה במחזור האחרון 2:0 לקרית שמונה במשחק חוץ בצפון. מאמנה גיא לוזון הציב בהתקפה את אנתוני וארן ואור אינברום, כשבחלק האחורי פתחו מיקי סירושטיין וטל בן חיים. 

עוד לפני השריקה ערכה בית"ר טקס מרגש לכבוד משפחת רבצ'ינסקה שנכחה באיצטדיון יחד עם בעלי מכבי ת"א מיץ' גולדהאר ומשפחתו. למשפחה היה תפקיד משמעותי בהצלת סאלה ארמל גולדהאר, אמו של מיץ' גולדהאר, במהלך השואה.

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק התנהלה בשליטה של מכבי שהחזיקה יותר בכדור, אך שתי הקבוצות התקשו להיכנס עם הכדור לרחבה. בדקה ה-17 מכבי ייצרה התקפה טובה אחרי שדסה פרץ מימין והגביה למרכז, צ'יקו ניסו להגיע לזה אבל איחר במעט והכדור שהצליח לבעוט בכל זאת טס מעל השער. בדקה ה-22 איתי שכטר נשלח לרחבה בכדור עומק וספק הוכשל על ידי גורש אבל השופט ריינשרייבר החליט שלא היתה עבירה. 

השליטה של האורחת נשמכה גם בהמשך המחצית ובדקה ה-36 דסה ניסה את כוחו עם בעיטה ממרחק שנעצרה אצל השוער. 4 דקות לאחר מכן הלחץ של מכבי כבר הניב שער. דור פרץ מצא את אצילי באגף ימין, הקיצוני של מכבי התקדם, חתך למרכז וברגל שמאל שלח כדור חזק שהטעה את גורש וחדר לשער בפינה הרחוקה. 0:1 למכבי. 2 דקות לאחר מכן אצילי קיבל הזדמנות גדולה להכפיל לאחר מסירה של גולסה אבל ממצב קורץ בעט סנטימטרים מהעמוד. 

מחצית שניה

בפתיחת המחצית השניה בית"ר עברה למערך התקפי יותר ובדקה ה-52 גם הגיע למצב לא רע אחרי שאינברום מסר לורד שירה מ-16 מטרים מעל השער. 3 דקות לאחר מכן ורד סידר מצב טוב לוארן באחד על אחד מול ראיקוביץ' אבל החלוץ בעט מעל המסגרת. בדקה ה-61 איביץ' החל לרענן את השורות כשהחליט להכניס את דור מיכה במקום גולסה.

19 דקות לסיום מכבי ערכה את החילוף השני שלה כשהפעם אופואדו פינה מקום לריקן. אצל בית"ר ערן לוי נכנס למשחק ובדקה ה-75 הוא מצא בכדור טוב את אינברום שניסה לבעוט מהאוויר אבל הכדור שלו חמק ליד הקורה. 3דקות לאחר מכן גם מכבי איימה על השער עם דור פרץ שבעט טוב מ-20 מטרים אבל גורש הצליח להדוף. בדקה ה-88 עומר אצילי השלים צמד והכריע את המשחק. מספר 7 קיבל את הכדור ממיכה כ-18 מטרים מהשער ושיחרר בעיטה חדה לפינה הרחוקה של גורש. 0:2 למכבי בסיום.