מכבי ׳שחר׳ ת״א החלה היום (רביעי) את המסע במסגרת ליגת האלופות לנוער. הצהובים, שזכו באליפות בעונה שעברה, התארחו אצל אנז׳י מחצ׳קאלה הרוסית למשחק הראשון מבין שניים בשלב הראשון של המפעל.

הטורניר עצמו מתקיים במתכונת נוקאאוט, כאשר הצהובים נמצאים במסלול האלופות המקומיות. אם יעברו את 2 הסיבובים הראשונים יעלו לשלב הפלייאוף – שם יתאחד מסלול האלופות המקומיות עם מסלול הבתים של ליגת האלופות.

צפו בשידור:

הרכבים
מכבי ׳שחר׳ ת״א: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, תומר מכלוף, תמיר גלזר (ק), מופלח שלאעטה (טל יגודייב, 85), נדב נידם (עידו שחר, 77), אדוארדו גררו, בר כהן (גיל בן שלוש, 66) ואייל חן (רווה אסייג, 86).

אנז׳י מחצ׳קאלה: טימור מגמאדוב, סרגיי מיכאלוב, מוחטאר חנמורזאייב, אלקדי סאידוב, ניקיטה צ'יסטיאקוב, מגמודנאבי יאגייב, מוטאלים מגמאדוב, סולטן איסאלוב, רז'אב מגמאדוב, דניל גלבוב, גאמיד אגלארוב.

מחצית ראשונה
מכבי הם אלו שפתחו את המשחק בצורה טובה יותר, בדקה ה-8 מופלח שלאעטה קיבל את הכדור באגף הימני, הרמה טובה שלו הורחקה על ידי ההגנה הרוסית שמנעה את המצב המסוכן. בדקה ה-12, שוב החניכים של גיא צרפתי איימו על השער, מייקל צ׳ילאקה ניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך אל המסגרת אך הכדור פגע בשלאעטה ויצא החוצה. דקה חלפה ושוב שלאעטה במרכז העניינים, הוא חלף על פני שחקן הגנה באגף הימני והעביר כדור רוחב, אך שוער היריבה, טימור מגמאדוב, הצליח להרחיק את הכדור.

בדקה ה-25, הרוסים היגעו למצב המסוכן הראשון שלהם במשחק, הרמה מסוכנת מהאגף הימני הורחקה על ידי הגנת מכבי. בדקה ה-36 זה נכנס, כדור חופשי של בר כהן מצא את ראשו של גררו שמקרוב נגח את הכדור פנימה. 0:1 למכבי. עשר הדקות האחרונות של המחצית התנהלו ברובם במחצית המגרש, שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה ללא הצלחה. מכבי ירדו למחצית ביתרון 0:1 כשהם שולטים בקצב המשחק ומאיימים יותר על השער.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בסערה, בדקה ה-49 הרוסים הצליחו למצוא את השיוויון. בעיטה חופשית של מגמודנאבי יאגייב מצאה את הרשת לאחר שהכדור הוסט על ידי מייקל צ׳ילאקה. אנז׳י השוותה את התוצאה ל-1:1. 3 דקות חלפו ומכבי החזירו את היתרון, צ׳ילאקה שקיבל את הכדור באגף הימני מסר אל שלאעטה שהשתחרר מהמגן ושחרר בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה. 1:2 למכבי. בדקה ה-62 הרוסים כמעט והשוו את התוצאה, מסירה מדויקת מהאגף השמאלי מצאה בתוך הרחבה את אנדיאמוב, הבעיטה שלו נהדפה על ידי אור יצחק, את הריבאונד חנמורזאייב בעט מעט מעל השער ממצב טוב.

בדקה ה-66 שוב אור יצחק עם הדיפה טובה, הפעם הוא עצר את יאגייב. בדקה ה-70 המארחים מצאו שוב את השיוויון, כדור קרן גרם לערבוב ברחבה של מכבי, אלקדי סאידוב הצליח לדחוק את הכדור מקרוב ולהשוות את התוצאה ל-2:2. בדקה ה-74, גיל בן שלוש שנכנס כמחליף ניסה את מזלו מרחוק, אך מגמאדוב קלט את הכדור. בדקה ה-83 הרוסים עלו ליתרון, גאמיד אגלארוב קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם לצד שמאל של הרחבה ובעט מדויק לפינה הנגדית. 2:3 לאנז׳י. כך גם התוצאה נשמרה בסיום.