הפועל באר שבע ׳השלושה׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 1:1 (נוער)
לאחר ההישג הגדול באמצע השבוע במסגרת האירופית וההעפלה לשלב הבא בליגת האלופות לנוער, קבוצת הנוער חזרה אל הליגה המקומית. הצהובים והפועל באר שבע נפרדו בתיקו במסגרת המחזור ה-9 בליגת העל לנוער. תוצאת התיקו משאירה את הצהובים במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) נותר על נקודה אחת בלבד. אדוארדו גררו כבש את השער לזכות מכבי לאחר הרמה מכדור חופשי של בר כהן. מחצית שנייה טובה של החניכים של גיא צרפתי לא הספיקה כדי לחזור עם ניצחון. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳ (נערים א׳) נמצאת בפגרה עקב טורניר מוקדמות אליפות אירופה לנערים. הקבוצה של אליעזר בן אהרון עם 5 נציגים במדי הנבחרת שהבטיחה את מקומה בשלב העילית.

הפועל ניר רמת השרוןמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 0:0 (נערים ב׳)
לאחר הניצחון בשבוע שעבר על מוליכת הטבלה, קבוצת נערים ב׳ והקבוצה מרמת השרון סיימו בתיקו מאופס במסגרת המחזור ה-9 בליגה. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את המשחק: ״משחק שהיה חד צדדי. שלטנו לכל אורך דקות המשחק והיריבה ניסתה לצאת למתפרצות. מצד אחד ההגנה שלנו התמודדה עם זה ואני שמח שידענו במשחק שבו אנחנו תוקפים עם הרבה כלים גם לא לספוג כנגד התקפות המעבר של היריבה. מצד שני מאכזב מאוד שלא הצלחנו לכבוש מפני שהגענו להמון מצבים שחייבים להיכנס ולא עשינו זאת. נצטרך לעבוד עם השחקנים עוד על הסיומות והריכוז מול השער במטרה שישפרו את זה כבר במשחק הקרוב, בסופו של דבר הבקעת שערים נותנת לקבוצה ביטחון וכוח להמשך״.

הפועל באר שבעמכבי תל אביב ׳אלדד׳ 2:0 (נערים ג׳)
לאחר הניצחון הגדול על מכבי חיפה בשבוע שעבר, קבוצת נערים ג׳ המשיכה במומנטום נגד בקבוצה מבאר שבע במסגרת המחזור ה-7 בליגה. שערים של אוראל בהייה ואוסקר גלוך העניקו לצהובים את המקום הראשון בטבלה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״התחלנו חזק מאוד את המשחק, עשינו את הדברים נכון ואחרי 20 דקות כבר הובלנו 0:2. לאחר מכן חלה ירידה ביכולת והתקשנו למצוא את היתרונות שלנו בהתקפה. בהגנה היינו חזקים ונחושים וניצחנו הרבה קרבות של 50/50, שוב יש הרבה תיקונים לעשות ובעיקר לעלות את הדקות הטובות במשחק, אבל תמיד טוב לעשות את זה דרך ניצחונות״.

מכבי תל אביב ב׳הפועל כפר סבא 0:4 (ילדים ב׳ צפון)
סגל הקבוצה: סייד אבו פרחי, ברק אלתגר, עמית בן קיש, עידו ברזילי, רוי גוטרייך, טוהר חזן, דניאל טישלר, נדב יודקביץ, עדי יצחק, רוי יצחק, איתי שי, ליאם כהן, תומר כץ, ים פומרנץ, ליעם ספיר, אורי עמויוף, גבריאל פדלון, רועי צרפתי, יובל קול, איתי אוזנקרנץ ונועם שורץ.