מכבי פתח תקוה ׳עסיס דוד׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 3:3 (נוער)
לאחר הניצחון הדרמטי בשבוע שעבר בדרבי התל אביבי, קבוצת הנוער והקבוצה מפ״ת נפרדו בתוצאת תיקו במסגרת המחזור ה-5 בליגת העל לנוער. הצהובים עד כה ען מאזן של 3 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו מה שמקנה להם את המקום ה-2 בטבלה, מרחק נקודה מהפועל ב״ש שכרגע בפסגה. כבשו לזכות מכבי: רווה אסייג, בר כהן וגיל בן שלוש. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן. 

ביום רביעי הקרוב הקבוצה תצא למשחקה הראשון במסגרת ליגת האלופות שם היא תפגוש את אנג׳י מחאצ׳קלה הרוסית (מפגש 1 מתוך שניים).

מכבי תל אביב ׳עודד׳מכבי פתח תקוה 0:2 (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ של המועדון המשיכה במומנטום החיובי, הפעם נגד הקבוצה מפ״ת במסגרת המחזור ה-5 בליגה. הניצחון משאיר את הצהובים במקום ה-1 בטבלה עם פער של 3 נקודות מהמקום ה-2. כבשו בניצחון: טל תורג׳מן ואפק ספיר נבות. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, סיכם את הניצחון: ״עמידה נכונה, נחישות, רצון, עזרה הדדית ומטרה משותפת, ככה אני מסכם את המשחק שהיה. אחד הדברים המרגשים לצוות הוא שאנחנו מצלחים להביא את השחקנים מרוכזים ונחושים עם רצון למשחק ספציפי חשוב כמו שהיה לנו. מרגישים שיש תמורה לעבודה. ביום שלישי משחק נוסף עם מטרות ידועות ומצופות. נצחון בכל מקום ובכל מגרש. הצוות הרגיש גאווה היום וכך נרצה להמשיך גם ביום שלישי״.

בית"ר ירושלים ׳שמואל׳מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳, 2:3 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ של המועדון נכנעה לקבוצה מירושלים במסגרת המחזור ה-5 בליגה. שערים של יונן פז ואביב פלס לא הספיקו לצהובים במפגש נגד בית״ר. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את המשחק: ״משחק שהתחיל בצורה מוזרה, כבר אחרי דקה ספגנו שער, לאחר דקה השוונו ושוב ספגנו.  היינו עדיפים על היריב מה שתרם לנו להשוות את התוצאה בתחילת המחצית השניה. הגענו למספר רב של מצבים אך לא כבשנו. בתוך תוספת הזמן ספגנו בקרן לאחר קומדיה של טעויות״.

מועדון ספורט עירוני אשדוד ׳אלונה׳מכבי תל אביב ׳אלדד׳ 2:1 (נערים ג׳)
לאחר הניצחון במחזור הפתיחה בשבוע שעבר, קבוצת נערים ג׳ המשיכה גם השבוע. הצהובים גברו על הקבוצה מאשדוד במשחק חוץ בזכות שערים של אוראל בהייה ועילי תומר. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״משחק נהדר של הילדים, הגענו להמון מצבים ברורים ליד השער דרך הכדורגל שלנו, לצערי התוצאה קצת משקרת והיתה צריכה להיות גבוה הרבה יותר. בכל מקרה גאה מאוד בילדים והפנים שלנו למשחק הבא נגד מכבי קרית גת ביום שלישי״.