קבוצת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב 'שחר', סיימה הערב (רביעי) את דרכה בליגת האלופות לנוער. הצהובים נפרדו ב-2:2 דרמטי מסיגמה אולומוץ במשחק הגומלין במסגרת הסיבוב השני והודחו לאחר 3:3 בסיכום ונחיתות בשערי החוץ.

השחקנים של גיא צרפתי הגיעו להתמודדות לאחר 1:1 במשחק הראשון שנערך בצ'כיה ובמטרה לעלות לשלב הפלייאוף של המפעל היוקרתי. המאמן בחר לעלות בהרכב עם עדן קארצב במרכז השדה, כאשר בחלק הקדמי הוצבו מופלח שלאעטה, אייל חן ואדוארדו גררו. 

הרכב מכבי 'שחר': אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה (תמיר גלזר 83), אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, עידו שחר, מופלח שלאעטה, יואב הופמייסטר (רווה אסייג 83), אדוארדו גררו, עדן קארצב (בר כהן 67), אייל חן (טל יגודייב 54)

מחצית ראשונה

בדקה ה-3 של המשחק, כדור חופשי מסוכן של סיגמה, מיכאל גלוס מצא את גי׳רי קאטוצ׳ביל שבנגיעה בעט החוצה. כעבור דקה שוב האורחת איימה על השער, אונדרז׳ זמרזלי בעט מ-18 מטרים סמוך לקורה. בדקה ה-10 הצהובים נכנסו אל המשחק, מופלח שלאעטה מפרץ באגף הימני והרים כדור טוב אל הרחבה אך שוער היריבה, ג׳ייקוב טרפיל קלט את הכדור.

המשחק המשיך להיות שקול כשבדקות הבאות בעיטה של אייל חן חמקה ליד הקורה (22) ומצד של גרצ'מיל כמעט מצא את הרשת לאחר קרן צ'כית (25). דקה אחת לאחר מכן גם עידו שחר התקרב עם בעיטה מ-18 מטרים שחלפה ליד הקורה. 5 דקות להפסקה גם שטרוזברג הבלם ניסה את כוחו לאחר קרן צהובה, אבל הנגיחה שלו נקלטה אצל השוער. 

מחצית שנייה
סיגמה פתחה את המחצית השנייה עם שער שהושג בדקה ה-51 אחרי הגבהה לרחבה ונגיחה של פאבל זיצ'ק לרשת. מכבי לא הורידה את הראש וכעבור 7 דקות חזרה למשחק. תומר מכלוף הכניס לרחבה מסירה חדה לאחר כדור קרן והבלם אלון שטרוזברג הגיב מהר ומ-8 מטרים גילגל לפינה הרחוקה וקבע 1:1. בדקה ה-68 עידו שחר שוב הגיע למצב בעיטה על סף הרחבה אבל השוער קלט את הכדור שלו. דקה עברה ויגודייב חטף כדור ובעט ממצב קורץ – לרשת החיצונית. 

הצהובים המשיכו להיראות טוב ובדקה ה-73 השלימו את המהפך. מסירת גדולה של בר כהן המחליף השאירה את גררו לבד מול השוער והחלוץ הפנמי גילגל בקור רוח לרשת הצ'כית. 1:2 למכבי. סיגמה הגיבה מהר ובדקה ה-77 הצליחה להשיג שער שיוויון אחרי מסירת רוחב מימין ובעיטה חזקה של זמרזלי מהאוויר ופנימה. 2:2. מכבי חיפשה שער ניצחון ובדקה ה-86 כמעט מצאה אותו אחרי ששחר הגביה לרחבה וגלזר נגח מ-9 מטרים סנטימטרים מהעמוד. בתוך תוספת הזמן מכבי קיבלה הזדמנות גדולה אחרי בר כהן ביצע מהלך גדול בתוך הרחבה אבל בעט לידיו של השוער.