מה הייתם מוכנים לעשות כדי לאכול ארוחת צהריים עם שני שחקנים של מכבי? ואיך נשמעת לכם חוויית משחק יוצאת דופן עם הזדמנות לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של הקבוצה? קמפיין 'הפרס המשוגע' יוצא לדרך וזו ההזדמנות שלכם לזכות בחוויות עם מכבי שעד כה יכולתם רק לחלום עליהן.

עוד באתר:

אז על מה בעצם מדובר? במהלך העונה נציג באתר ובאפליקציה הרשמיים שאלות שיבחנו את האהדה שלכם למכבי. אתם תצטרכו לספק תשובות מקוריות/משכנעות ומי שיספק את התשובה הטובה ביותר בכל פעם יזכה בפרס שווה במיוחד. אלא מה? כדי להוסיף עוד עניין אנחנו לא נגלה לכם מה הפרס – והוא ייחשף רק לאחר סיום פרק הזמן בו ניתן לענות על השאלה – כך שלאוהד/ת הזוכים תצפה הפתעה גדולה אפילו יותר.

רק כדי להסביר באיזה סדר גודל של פרסים מדובר נספר לכם שהפרס הראשון, שיחכה לזוכה הראשון, יהיה חוויה קולינרית יוצאת דופן בחסות איסתא ספורט ואפליקציית bitemojo (לחצו כאן להורדה), שתכלול מפגש עם שניים משחקני מכבי תל אביב. צמד השחקנים ילווה את האוהד/ת לסיור קולינרי ברחבי תל אביב – כולל ישיבה עם השחקנים לארוחה משותפת!

ועכשיו לחלק שלכם: החל מיום רביעי (28.11) בשעה 12:00 ועד יום ראשון (2.12) בשעה 12:00 אתם מוזמנים לכתוב לנו בטופס ההרשמה ממש כאן בהמשך הידיעה מה הופך אתכם למכביסטים הכי גדולים שיש. התשובה הטובה ביותר כאמור תזכה אתכם בפרס המשוגע הראשון של העונה. 

*** ההרשמה הסתיימה****

לצפייה בתקנון לחץ כאן