גם מזג האוויר לא יעצור אותנו. בשל הצפי לגשמים, הפנינג חנוכה שהיה אמור להתקיים ב-5.12 יידחה במעט, אך המסורת תימשך כאשר האירוע הועבר ליום שני ה-10.12. ההפנינג יתקיים במתחם האימונים PenguinPickUp בקרית שלום עם הפתעות לילדים ולהורים כולל הדלקת נרות עם הקבוצה. ישר משם נעבור למפגש שחקנים אוהדים בו תוכלו להצטלם, לקבל חתימות ולפגוש את הכוכבים הצהובים.

האירוע יפתח בשעה 15:00 כשהאוהדים שירשמו יצטרכו להגיע למתחם עד 14:30. ההרשמה פתוחה ומוגבלת עד 600 משתתפים. שימו לב כי לא ניתן להיכנס ליום הפתוח ללא הרשמה מראש.

איך זה עובד?

כל אחד מחברי מכבי FIRST יוכל להירשם בהרשמה שנפתחה ב-29/11 לפעילות שתתקיים ביום שני, ה-10.12 בשעה 14:30 בקרית שלום ברחוב בן צבי 106 ת"א. ההשתתפות מוגבלת ל-600 משתתפים בלבד.

כל משתתף אשר יירשם להפנינג יציין את מספר המשתתפים המגיעים עמו, כאשר התקרה הינה 3 משתתפים סה"כ לכל הרשמה. כלומר, אם בחרת 3 משתתפים בעת ההרשמה הכוונה לאדם שביצע את ההרשמה ועד שני אנשים, בדיוק כפי שהייתם מזמינים מקום במסעדה לשלושה אנשים.

שימו לב:

  • במידה ומזג האוויר לא יאפשר את קיום יום הקהילה יועבר עדכון לנרשמים מספר שעות לפני המועד המתוכנן, ואותם הנרשמים יועברו ליום הקהילה שיערך בחודש שלאחר מכן!
  • במהלך הימים הקרובים תישלח אליכם הודעה במייל לקבלת פרטי המשתתפים.
  • במידה ותרשמו ליום הקהילה הקרוב ואין באפשרותכם להגיע, אתם מתבקשים להודיע על כך מראש.
  • כל המשתתפים בפעילות צריכים להגיע למתחם עד השעה שתפורסם. איחור ואי עמידה בזמנים עשויים למנוע השתתפות ביום הקהילה בזמן אמת.
  • בשל רצוננו לאפשר לכל האוהדים לפגוש את כל השחקנים, לא יתאפשר צילום ברכות וידאו במתחם.
  • לא ניתן להגיע עם צלם/ צוות צילום מקצועי.

הכניסה למתחם מותנית בבדיקה שמית ובידוק בטחוני. על כל משתתף להגיע עם תעודה מזהה רישיון/ ת"ז / דרכון לכל אחד מהמשתתפים. לא תתאפשר כניסה למי שאינו נרשם מראש.

שימו לב לתקנון ההשתתפות בלינק הבא.

מאי 2022

הרשמה לטורניר הפיפא של מכבי


הרשמה סגורה