3.11: מכבי ת"א – בני סכנין, 20:30 בנתניה
כבר בשבת הקרובה הקבוצה של ולדימיר איביץ' תנסה להמשיך את המומנטום החיובי במשחק ביתי במסגרת המחזור ה-9 של ליגת ג'פניקה. עדיין אין לכם כרטיס? לחצו כאן לרכישה ובואו להנות מעוד ערב מהנה של כדורגל עם מכבי.

עוד באתר:

11.11: קרית שמונה- מכבי ת"א, 20:15 בקרית שמונה
המחזור ה-10 זימן לצהובים משחק באיצטדיון הצפוני ביותר בליגה וגם אתגר מסקרן מול הקבוצה המשתפרת של חיים סילבס ואיזי שרצקי. במכבי בוודאי יקוו להשיג עוד תוצאה טובה רגע לפני יציאה לפגרה מעט ארוכה.

12.11 – 30.11: פגרה
במהלך חודש נובמבר ליגת גפ'ניקה תצא לפגרה בת כ-3 שבועות. ראשית כל, נבחרת ישראל תפגוש את סקוטלנד למשחק המכריע במסגרת ליגת האומות (20.11) ועוד קודם תקיים משחק ידידות נגד גוואטמלה (15.11). אנחנו כמובן נחזיק אצבעות לנבחרת ולנציגי מכבי בה. בנוסף ברחבי הליגה ינצלו את הזמן כדי לשזרע את המגרשים לקראת החורף.

7.11: סיגמה אולומוץ – מכבי ת"א 'שחר', 17:00 בצ'כיה
אחרי הניצחון על אנז'י הרוסית, קבוצת הנוער של המועדון תמשיך המסע בליגת האלופות לנוער במשחק חוץ, ראשון מבין שניים, במסגרת הסיבוב השני של המפעל. שחקניו של גיא צרפתי יפגשו יריבה איכותית מצ'כיה וינסו לעשות צעד לעבר שלב הפלייאוף, שאם יעפילו אליו הם עשויים לפגוש יריבה מהשורה הראשונה של הכדורגל האירופי.

28.11: מכבי ת"א 'שחר' – סיגמה אולומוץ, 17:00 ברמלה (משחק הגומלין) 

יש למה לחכות
כדי שלא תשתעממו יותר מדי בפגרה אנחנו כבר יכולים לספר שבמהלך חודש נובמבר נשיק באתר ובאפליקציה הרשמיים פעילות חדשה ומרעננת. גולת הכותרת שלה: פרסים שווים במיוחד, אז כדאי מאוד לעקוב.

בנוסף אנחנו כבר עובדים על תכנים, כתבות וראיונות שישאירו אתכם מחוברים לכל מה שקורה במועדון.

חלון ההעברות בסינמה סיטי נפתח מוקדם
עם פתיחת חודש נובמבר, החנות הרשמית בסינמה סיטי שינתה מיקום והיום נקבל אתכם כבר בכניסה למתחם (מול הדוכן של קרולינה למקה). אתם מוזמנים להגיע לבקר ולהנות מעמדה להדפסת חולצות, שלל מוצרי חובה לכל אוהד צהוב וכמובן גם קולקציית החורף הרשמית החדשה. מי שיגיע למקום בסוף השבוע הקרוב (2-3.11) יהנה גם ממתנה מפנקת על כל קנייה מעל 49 ש"ח.