אחרי שבשנים האחרונות ה-Black Friday הפך למסורת כלל עולמית גם מכבי תל אביב ממשיכה את המסורת עם ה-Yellow Friday שחוזר בגדול! גם השנה, כמו בשלוש השנים האחרונות, מכבי משתתפת בחגיגת הקניות הגדולה בעולם – עם מבצעים מפנקים במיוחד. ב-SALE משתתפים הפעם מאות מוצרים שונים של המועדון!

אחרי אינספור בקשות המועדון החליט להחזיר את חולצת המשבצות המבוקשת במהדורה נוספת ומוגבלת לכבוד RETRO MONDAY המסיים את חגיגת הקניות של סוף השבוע האחרון.

לרכישת החולצה לחצו כאן

עוד באתר:

 

קניתם במעל 199 ש"ח? מגיע לכם משלוח הביתה חינם!
החל מיום חמישי הקרוב (22.11) ועד יום שני בלילה כל הזמנה מעל 199 ₪ תזכה את הרוכש במשלוח חינם עד הבית. בנוסף, ברכישה מתחת ל-199 ₪ ניתן יהיה לבצע משלוח עד הבית בעלות של 25 ₪ בלבד. כמו כן, ניתן לבצע איסוף עצמי מחנות המועדון בקריית שלום (רחוב בן צבי 106, ת"א). לצפייה בשעות הפעילות היכנסו לחנות הרשמית.

אז מה מחכה לכם בנוסף ב-YELLOW FRIDAY שלנו?

  • עשרות מוצרים עד 30 שקלים בלבד!
  • 50%-70% הנחה על מגוון רחב של מוצרים
  • מכירת מנויים עונתיים במחיר מיוחד – לחצו לרכישה (בכפוף לתנאי ההטבה)
  • מלאי של למעלה מ-10,000 פריטים
  • משלוח עד הבית חינם לרוכשים מעל 199₪
  • שימו לב שמלאי המוצרים מוגבל ולא ניתן יהיה להזמין פריטים לאחר אזילתו
  • צפו להפתעות נוספות!

ניתן לבצע את הרכישה באמצעות חשבון PayPal או באמצעות כל כרטיסי האשראי.

עם הגעת החבילה שהזמנת באיסוף עצמי לחנות המועדון, תישלח אלייך הודעת טקסט ומייל לכתובות שאיתן נרשמת במכבי First. החבילות יהיו זמינות בחנות בקריית שלום עד 21 ימים מרגע הגעתן לחנות, לאחר מכן ישלחו ללקוח בעלות משלוח רגילה (על חשבון הלקוח).

נתקלתם בבעיה טכנית ברכישה או בהתחברות? תמיכה מסביב לשעון במייל Shop@mtafc.com

שווה לבקר גם בחנויות הרשמיות
בנוסף, גם בחנויות הרשמיות בקרית שלום ובעמדת המכירה בסינמה סיטי ראשל"צ לא נקפח את האוהדים, שיזכו ב-20% הנחה על כל מוצרי החנות.

לשאלות ותשובות נוספות על ה-YELLOW FRIDAY לחצו כאן!