רגע לפני שנרתם למען המטרה החשובה של חודש 'מובמבר' ורענן את הלוק עם שפם חדש, הקפטן שרן ייני התייחס גם למשחק הליגה הקרובה מול בני סכנין. הקפטן דיבר במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה ושיתף בדעותיו על כמה מהנושאים שעל סדר היום הצהוב.

"אני מצפה למשחק קשה, סכנין טובה ואיכותית בכל העמדות", אמר ייני בתחילת דבריו, "זה צריך להיות משחק טוב בעיניי. אני מקווה שנצליח לזכות בכמה שיותר מאבקים ולשמור על המשחק בשליטה שלנו".

על תפקודו כבלם:
"ברק יצחקי חושב שאני צריך להיות בלם או מספר 8 מתחילת הקריירה. לא משנה לי באיזה תפקיד אשחק, אני תמיד רוצה לתרום לקבוצה. מה שחושבים שטוב לי עכשיו זה מעולה אבל לפעמים דברים משתנים. אני שמח שחושבים שאני טוב כבלם".

על התקופה בה שיחק פחות:
"חשוב מאוד לתמוך בקבוצה גם מהצד. להראות לאנשים שזה בסדר גם להיות בצד ולפעמים לא לשחק ועדיין להיות חלק מהקבוצה. זה מסר חשוב גם באיך שאתה עובד באימונים. לגבי הסיבות וממה המאמן מרוצה ממני עכשיו, צריך לשאול את המאמן".

על שילוב שחקני הבית:
"בינתיים זה עונה על הציפיות אבל כדורגל אי אפשר לנתח בחלק המוקדם יותר של העונה אלא בסוף. נראה איך זה יהיה לאורך זמן. אני מאוד מבסוט מהשילוב של הצעירים. הם נותנים לנו הרבה דברים ואני חושב שיש חדר הלבשה מדהים גם ברמה המקצועית וגם האישית. הם נותנים את כל מה שיש להם כשהם מקבלים הזדמנות, אנשים שאפשר לצאת איתם לקרב, דוחפים אותנו להשתפר ולתת מעצמנו יותר כי הם נושכים אותנו בעורף. אין שחקן אחד צעיר שאני לא מרוצה ממנו".

מי יעצור את מכבי?
"אנחנו צריכים קצת להרגיע. היו משחקים שלא שיחקנו בהם טוב, אנחנו עושים טעויות שחוזרות על עצמן ואנחנו מנסים לתקן אותן. אנחנו לא חושבים שאנחנו כמה רמות מעל הליגה. אם לא נהיה מרוכזים אנחנו נחטוף. יש הרבה קבוצות בליגה ואני חושב שבגלל זה קבוצות מתקשות לקחת את כל הנקודות".

על הנציגים הרבים של מכבי בנבחרת:
"תמיד כיף לראות שחקני מכבי, אנחנו בקשרים טובים גם עם שחקנים שהיו במועדון ועזבו. אנחנו גאים בכל מה שמכבי יכולה לתרום ומנסים לתרום כמה שיותר".