בני יהודה תל אביבמכבי תל אביב ׳שחר׳ 2:0 (נוער)
לפני המפגש המסקרן בליגת האלופות לנוער נגד סיגמה אולומוץ הצ׳כית ביום רביעי הקרוב, קבוצת הנוער עשתה את העבודה נגד בני יהודה במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל לנוער. שער של בר כהן (70) ושער עצמי נוסף של הכתומים (80) הביא את הניצחון החשוב לקראת יום רביעי. הניצחון משאיר את הקבוצה במקום ה-2 בטבלה כשהמרחק מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על נקודה. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳מכבי הרצליה ׳שחר בריקמן׳ 0:5 (נערים א׳)
לאחר פגרה של שבועיים בה נבחרת הנערים, עם 5 נציגים מהקבוצה, העפילה לשלב העילית לקראת אליפות אירופה, קבוצת נערים א׳ חזרה אל הליגה ובגדול. הצהובים גברו על הקבוצה מהרצליה במסגרת המחזור ה-9 בליגה. הניצחון משאיר את הצהובים בפסגה עם פער של 8 נקודות מהמקום השני. כבשו לזכות מכבי: שקד נבון (צמד), טל תורג׳מן (צמד) ויונתן אימברג. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון סיכם את הניצחון: ״מסוג המשחקים שהגישה קובעת בהם הרבה, הצלחנו להגיע בגישה הנכונה ומהדקה הראשונה שלטנו ולחצנו את הרצליה. חוסר דיוק בפעולה האחרונה מנע מאיתנו לרדת במחצית בהפרש של יותר משער אחד. במחצית השניה הפעולה האחרונה השתפרה בנוסף לעייפות של שחקני הרצליה, גרמו לנו לכבוש שערים ולסיים את המשחק בניצחון נאה. השבוע שיחקנו פעם ראשונה 90 דקות, מדובר בשינוי שמציב את השחקנים בדקות משחק כמו גילאי נוער ובוגרים. מדובר בהכנה יותר טובה לשחקנים לשלב הבא שלהם. בשבוע הבא משחק חוץ נגד ראשון לציון, נעשה הכל שסוף הסיפור של המשחק יהיה דומה למשחקים האחרונים״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳מכבי אחי נצרת 0:2 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ גברה על הקבוצה מנצרת במסגרת המחזור ה-10 של הליגה. שערים של אריאל בלסון ואלעד קפלן שחזר מפציעה החזירו את הצהובים אל מסלול הניצחונות. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את המשחק: ״שני כדורים תקועים על העץ בסוף המשחק מסכמים את ניצול המצבים שלנו. אנחנו משחקים טוב, שולטים והשחקנים הופכים ליותר ממושמעים ואחראיים. הצלחנו ליצור מצבי הבקעה טובים בשתי המחציות אבל לא היינו מספיק חדים וההחלטות לא היו תמיד נכונות. השחקנים צעירים ואני מקווה שקבלת ההחלטות שלהם תשתפר ממשחק למשחק וכך גם נדע לעשות את המשחקים קלים יותר״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳עירוני מודיעין 1:5 (נערים ג׳)
לאחר הניצחון הגדול על הפועל ב״ש בשבוע שעבר, קבוצת נערים ג׳ המשיכה ברצף הניצחונות גם נגד הקבוצה ממודיעין במסגרת המחזור ה-8 בליגה. הניצחון משאיר את הצהובים במקום ה-1 בטבלה בזכות השערים של אוראל באייה (צמד), אופק נדר, יונתן סלוניקי ורוי טולצינסקי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״היו דקות טובות במשחק אבל הם התפזרו ולא היו באופן רציף, שיחקנו נגד קבוצה שהתגוננה בכל שלבי המשחק ולא מצאנו את הפתרונות כל כך מהר. במחצית השניה אהבתי נורא לראות שחקנים שעלו מהספסל ועשו שינוי בזה ששיחקו באופן פשוט ואיכותי מה שתרם לכיבוש הרבה שערים יפים מאוד״.

מכבי תל אביבמכבי פתח תקוה מנשה משיח 0:3 (ילדים ב׳ דרום)
סגל הקבוצה: עידו אולמרט, עדי בר זיו, דור גולדשטיין, בר דהן, יצחק דיין לירן, אלעד זבדה, בן זייד, יגל חדי, אורי חסאן, רועי טחן, יובל כפיר, גיא מאיר, איתי מלמה, ליאור משנסקי, יאן משקוב, עידו עולי, יצחק ענף אריה, יואב פליישמן, ליאור פסי סול, עמית קרדי, שגיב רוזליס ורוי שובל.