מכבי תל אביב ׳שחר׳ (נוער)
לאחר המסע לצ׳כיה בו קבוצת הנוער של המעדון סיימה בתיקו 1:1 נגד סיגמה אולומוץ הצ׳כית במסגרת המשחק הראשון בסיבוב השני בליגת האלופות לנוער, הקבוצה יצאה לפגרה בת שלושה שבועות. הליגה תחזור רק בתחילת דצמבר אך מפגש הגומלין נגד הקבוצה הצ׳כית יתקיים לפני, ב-28.11 בשעה 17:00 באצטדיון רמלה.

הפועל ראשון לציוןמכבי תל אביב ׳עודד׳ 3:1 (נערים א׳)
אחרי הניצחון המרשים 0:5 על מכבי הרצליה בשבוע שעבר, קבוצת נערים א׳ נעצרה נגד הקבוצה מראשון לציון במסגרת המחזור ה-10 בליגה. מדובר בהפסד הבכורה של הקבוצה בליגה שמותיר את הצהובים במקום ה-6 בטבלה כשהפער מהמקום ה-2 עומד על 6 נקודות. שער מוקדם של שקד נבון לא הספיק לחניכים של אליעזר בן אהרון. בסיום המשחק המאמן סיכם את המשחק: ״מסוג המשחקים שכתוב עליהם הפסד. מספר שחקנים גדול לא היו במיטבם והתוצאה בהתאם. ננסה ללמוד איך לעשות את הדברים טוב יותר בסוג כאלה של משחקים. יש לנו צוות רחב ואיכותי שיפיק את הלקחים והסיבות לצורה של המשחק שהיה. עם זאת אנחנו נמצאים במקום הראשון עם פער יפה שננסה כמובן לשמור ואפילו להגדילו. הפנים לאימונים הבאים עם רצון ללמוד ולהשתפר בהמשך הליגה שיוצאת לפגרה של שבועיים״.

מכבי פתח תקוה משה דייןמכבי תל אביב אלי פוקס 2:1 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ המשיכה במסלול הניצחונות נגד הקבוצה מפתח תקווה במשחק הצמרת במסגרת המחזור ה-11 של הליגה. הצהובים ניצחו את הקבוצה מהמקום ה-2 בזכות שערים של אוראל אזרזר ואריאל בלסון ממש לפני שריקת הסיום. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את הניצחון הדרמטי: ״משחק אגרסיבי מאוד מצד שתי הקבוצות. שיחקנו נגד קבוצה מהירה וטכנית דבר שגרם לנו להשקיע המון במשחק ההגנה אבל משחק ההגנה הקבוצתי היה טוב, שחקנים חזרו לעמדות וגילו נחישות במשחק ההגנה. לצערי טעות אחת בחוליית ההגנה הובילה לגול שלהם והם עלו ליתרון.  ידענו לחזור למשחק למרות היתרון שלהם, המשכנו לשחק בסבלנות עד סוף המשחק ובזכות השקט והסבלנות הצלחנו לעשות התקפות טובות ואחת מהן הביאה את שער הנצחון בתוך תוספת הזמן. כל הכבוד לשחקנים, גאה בהם״.

גדנע תל אביב ניסיםמכבי תל אביב ׳אלדד׳ 8:0 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ של המועדון שמרה על הפסגה ועל רצף הניצחונות נגד גדנע תל אביב במסגרת המחזור ה-9 בליגה. שערים של אוסקר גלוך (צמד), עידו מזרחי (צמד), ליאור אלוני, נהוראי דבוש, אלירן אבישר ועמית צור, עשו את העבודה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את המשחק: ״התמודדנו נגד קבוצה מתגוננת עם 10 שחקנים אחרי הכדור שניסתה להאט את המשחק בצורה דרמטית. מחצית ראשונה התקשנו במעט למצוא את הפתרונות ובמחצית השניה פשוט התפוצצנו בכדורגל מצוין. השחקנים שעלו מהספסל עשו את השינוי ומזה אני יוצא מאושר, הרוח הקבוצתית ניצחה את המשחק עם המון פירגון ועידוד. גאה מאוד השחקנים״.