לפני כשבועיים וחצי ערכה מכבי ת״׳א ׳שחר׳ את משחקה האחרון במסגרת רשמית. היה זה המשחק הראשון נגד סיגמה אולומוץ הצ׳כית בליגת האלופות לנוער (סיבוב שני). הצהובים סיימו בתיקו 1:1 במשחק שהתקיים בעיר אולומוץ. לאחר המשחק החניכים של גיא צרפתי יצאו לפגרה של שבוע ימים עקב פגרת הנבחרות בזירה המקומית. מאז הקבוצה כבר חזרה לאימונים מלאים והיא מתכוננת במרץ לקראת מפגש הגומלין שיתקיים ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00 (אצטדיון רמלה).

שימו לב:
הכניסה לקהל הרחב למשחק תהיה עם כרטיס בלבד (ללא עלות). חלוקת הכרטיסים תתקיים ביום המשחק מהשער הצפוני של האצטדיון.

את הדרך במפעל החלה קבוצת הנוער כשהיא פגשה בסיבוב הראשון את אנז׳י מחצ׳קאלה הרוסית. במפגש הראשון הצהובים יצאו לרוסיה ונכנעו לקבוצה המקומית בתוצאה 3:2, גררו ושלאעטה כבשו לזכות מכבי. מדובר בהפסד היחיד העונה של הנוער בכל המסגרות. במפגש הגומלין הצהובים השלימו את המשימה ועשו זאת בסטייל עם 0:3 ביתי על אנז׳י ושלושער של החלוץ הפנמי, אדוארדו גררו. בסיכום שני המשחקים הצהובים גברו על הקבוצה הרוסית בתוצאה 3:5 והעפילו לשלב הבא.

בסיבוב השני הצהובים הוגרלו מול סגימה אולומוץ הצ׳כית. במפגש הראשון שנערך על אדמת צ׳כיה החניכים של גיא צרפתי חזרו ארצה עם התוצאה 1:1. בדקה ה-68 סיגמה הצליחה לעלות ליתרון לאחר כדור קרן אותו נגח הבלם סימה לרשת. בדקה ה-87 הגיע שער שיוויון אדיר של מופלח שלאעטה, הוא עבר שלושה שחקנים וברגל שמאל שלח כדור לרשת מ-13 מטרים. תוצאת תיקו עם שער חוץ העירה את ההכרעה למשחק הגומלין. 

ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00 באצטדיון רמלה יתקיים מפגש הגומלין מול סיגמה אולומוץ. הצהובים יקוו להשלים את המשימה ולעלות לשלב הפלייאוף בליגת האלופות לנוער. במידה ותעפיל לשלב הפלייאוף, מכבי תוגרל נגד הקבוצות שיסיימו במקום ה-2 במסגרת שלב הבתים של המפעל.