פרק 1

1995/96: בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב 1:0

אבי נמני אהב מאוד את המפגשים נגד בית"ר ירושלים בעונת הדאבל. רובנו זוכרים את השער שלו במשחק האליפות נגד הירושלמים, רק שמספר 8 עשה זאת עוד קודם לכן במפגש רבע גמר גביע המדינה שהתקיים בטדי. מי שפחות זוכר את היום הזה לטובה הוא איציק זוהר, שלצערו ולצערנו, דווקא סיפק את אחת ההחמצות הגדולות בקריירה שלו.

פרק 2

2002/03: מכבי ת"א – בית"ר ירושלים 3:5
בפעם האחרונה בה שתי הענקיות האלה נפגשו כבר במסגרת בסיבוב ח' זה הסתיים עם חגיגת שערים די מטורפת. עוד לפני שהפך למאמן, עמיר תורג'מן עשה קריירה כסקורר מחונן. שלושער של החלוץ היה גולת גולת הכותרת של מכבי, כשמנגד האקסים איציק זוהר (עם צמד) ואנז'י קוביקה כבשו לזכות הירושלמים במשחק הפכפך. מתגעגעים לאנדרס פורחננקובס וברונו רייס? גם הם כיכבו באותו ערב בבלומפילד.

פרק 3

2009/10: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א 1:1 (8:9 בפנדלים)
משחק שמינית הגמר ההוא ייצר את אחד מקרבות הפנדלים המותחים בתולדות מכבי, והפי אנד לא היה שם. עמנואל מאיוקה העלה את מכבי ליתרון (0:15 בוידאו), אבירם ברוכיאן השווה (1:20 בוידאו) וגם 120 דקות של כדורגל לא הספיקו כדי להשיג הכרעה. 120 דקות היה גם פחות או יותר פרק הזמן שנמשך דו קרב הפנדלים הארוך הזה – שהוכרע כאשר השוער לירן שטראובר ניצב לבעיטה מול השוער אריאל הרוש.

פרק 4

2012/13: מכבי ת"א – בית"ר ירושלים 2:0
ועכשיו הגענו למשחק שיכול להוות מעין תמרור אזהרה למכבי הנוכחית, שהחלה את העונה בצורה מרשימה במיוחד.

מדוע אתם שואלים? בפברואר 2013 שחקניו של אוסקר גארסיה היו בעיצומה של ריצה מטורפת בליגה שכללה את ה-0:4 על הפועל ת"א בדרבי וה-2:3 על בני יהודה, במה שהסתיים באליפות ראשונה בשושלת קרויף. אלא ש-9 ימים לאחר הטיל של לוגסי הצהובים אירחו את הירושלמים בבלומפילד  – ודווקא כשהכל נראה ורוד קיבלו תזכורת שבכדורגל אף אחד לא חסין.

פרק 5

2017/18: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א 2:1
כדי לסיים עם טעם טוב חזרנו אל מפגש הגביע האחרון בין הקבוצות. הפעם המעמד המחייב היה חצי גמר גביע המדינה, שנערך באיצטדיון סמי עופר. ארון שוינפלד סיפק רגע של טירוף, דור מיכה הוסיף שער משלו וגול של חן עזרא רק גרם לנו לכמה דפיקות לב מיותרות עד לסיום.