קבוצת הנוער של המועדון פגשה הפועל ניר רמה״ש במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנוער. מכבי הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער בפסגה עומד על נקודה בלבד (מכבי פ״ת), מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום האחרון בטבלה כשבמאזנה ניצחון ליגה בודד עד כה. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מכיוון שמספר שחקנים קיבלו מנוחה עקב השתתפותם במסגרת הנבחרות. את המקום בהרכב הפותח תפסו טל יגודייב וגיל בן שלוש.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, עמית גלזר, אלון שטרוזברג, תומר מכלוף, תמיר גלזר, אדוארדו גררו, יואב הופמייסטר, גיל בן שלוש, בר כהן וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
כבר בדקות הפתיחה הצהובים כמעט ועלו ליתרון, בר כהן השתלט על כדור ברחבה ובעט למסגרת, שוער היריבה הצליח להציל את הכדור, את הריבואנד טל יגודייב בעט לקורה והחוצה. בדקה ה-8 רמת השרון הגיעו למצב הראשון שלהם, כדור עומק הגיע אל גוף אמבריה, אור יצחק יצא מצויין אל הכדור ובלם את ההתקפה. עשרים הדקות הראשונות התחרשו בעיקר במרכז המגרש, מכבי הם אלה ששלטו מעט יותר בכדור.

בדקה ה-25 כדור חופשי מסוכן של היריבה אל תוך הרחבה, מצא את ראשו של עמית גלזר שהיה במקום להרחיק את הכדור. בדקה ה-30 פנדל נשרק לזכות המארחים, השופט קבע כי הגלישה של אלון שטרוזברג על אמבריה ברחבה הייתה עברה. דוד דגו בעט את הכדור פנימה. 0:1 לרמת השרון. לקראת סיום המחצית בעיטה חופשית של בר כהן נקלטה על ידי שוער היריבה, פורז ולקוביץ. דקה חלפה ורמת השרון כמעט וכבשה את השני, בעיטה של דגו מחוץ לרחבה מצאה את הקורה.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה כשבדקה ה-50 הגבהה מאגף השמלי של רמת השרון מצאה את אביאל בן חמו שנגח למסגרת, יצחק היה במקום להדוף את הכדור. בדקה ה-60 הגיע השיוויון, טל יגודייב קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא מסר אל נדב נידם (נכנס כמחליף) שמסף הרחבה שיגר בעיטה בנגיעה היישר אל החיבורים. מכבי משווה ל-1:1.

שתי דקות חלפו והצהובים סיכנו שוב את השער, כדור קרן של יגודייב מצא את רווה אסייג שנגח מעל השער. בדקה ה-68 שוב אסייג איים על השער, כדור רוחב נהדר של נידם הגיע אל אסייג שבנגיעה בעט לפינה הימני, אך שוער היריבה הציל את הכדור ומנע שער בטוח. דקה לאחר מכן המארחים היו קרובים אל השער, יונתן הייזן קיבל את הכדור ברחבה, הבעיטה שלו פגשה את הקורה ויצאה החוצה. בדקה ה-80 התקפה נוספת של רמת השרון, דוד דגו בעט מסף הרחבה מעל משקוף השער. בדקות הסיום הצהובים ניסו לדחוף קדימה אך לא הצליחו לאיים על השער. תוצאת הסיום נשארה 1:1.