קבוצת הנוער של המועדון פגשה את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל לנוער. מכבי הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשרק הפרש שערים נחות יותר מונע מהצהובים את המקום ה-1 בטבלה. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-12 בטבלה כשבמאזנה שני ניצחונות ליגה בלבד. מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח בדיוק באותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את מ.ס.ע אשדוד.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה (אור יצחק, 82׳), תמיר גלזר, דן לוגסי, תומר מכלוף (יואב הופמייסטר, 73׳), נדב נידם, מופלח שלאעטה (עמרי רם, 64׳), עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן (גיל בן שלוש, 77׳) ואייל חן (טל יגודייב, 64׳).

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק נפתחו בצורה שקולה כשהצהובים הם אלה שלטו מעט יותר. בדקה ה-10 מהלך כדורגל טוב של מכבי החל בצד השמאלי,אייל חן העביר לעידו שחר שמסף הרחבה בעט לשער, אך הכדור הוסט על ידי המגן לקרן. דקה חלפה והצהובים עלו ליתרון. בר כהן הרים כדור חופשי קצר אל הרחבה, תמיר גלזר היה ראשון ברחבה להחליק את הכדור אל תוך הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-14 הגיעה ההזדמנות הראשונה של החיפאים, כדור חופשי של מאור לוי הגיע אל אבובאקר בארי שנגח מעל השער. כעבור דקה, שוב כדור חופשי של הצהובים, הפעם מופלח שלאעטה הרים את הכדור שהוסט על ידי ההגנה הירוקה וכמעט נכנס פנימה, אך הכדור יצא לקרן. בדקה ה-20 כמעט והגיע השני, לאחר כדור קרן של חיפה, הצהובים יצאו למתפרצת קטלנית, בר כהן הכניס כדור מצוין אל שלאעטה שחלף על פני שוער היריבה אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי שחקן הגנה ברגע האחרון. 5 דקות חלפו, הפעם נדב נידם מצא את אייל חן שבעט מתוך הרחבה אל מהסגרת, שריף כיוף הדף את הכדור. בדקה ה-28 הירוקים הגיעו למצב מסוכן, מוחמד גדיר קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט כדור מסובב אל החיבורים, אור יצחק הצליח בקצות האצבעות להציל את הכדור לקרן.

בדקה ה-34, שלאעטה חטף את הכדור בחלק המגרש של חיפה, הוא התקדם קדימה אל תוך הרחבה ושחרר כדור רוחב, אייל חן בעט ונבלם על ידי גלישה של שחקן הגנה. בדקה ה-42, איבוד של ההגנה הצהובה הגיע אל גיא דהן שמסר אל מוזי טימוטי שבעט החוצה. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:1.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם שער לטובת הירוקים. כדור עומק אל תוך הרחבה הגיע אל גיא דהן שהצליח להכניע את אור יצחק. מכבי חיפה משווה את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-55 נדב נידם ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור חלף מעל השער. בדקה ה-60 בר כהן קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ובעט מסף הרחבה אך כיוף קלט את הכדור. בדקה ה-67 מצב נוסף למכבי חיפה, מוחמד גדיר שחרר בעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה, הכדור פגש את משקוף השער.

בדקה ה-72, תומר מכלוף הרים כדור טוב לרחבה, עמרי רם, שנכנס כמחליף, הצליח להסיט את הכדור שהלך החוצה. הדקות חלפו כשהמשחק התרחש ברובו במרכז המגרש, שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה אך ללא הצלחה מרובה. ממש לפני השריקה לסיום, הכדור הגיע אל אדוארדו גררו שבעט בנגיעה אל המסגרת, אך כיוף הציל את הכדור והצליח למנוע את השער. התוצאה נשמרה בסיום 1:1.