מכבי תל אביב תעלה מחר (שלישי ב-21:00) למשחק מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-15 של ליגת ג'פניקה. הערב קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר הקפטן שרן ייני על המשימה שמצפה לו ולחבריו.

"כל נקודה חשובה לנו, בטח במשחקים יוקרתיים כאלה", אמר ייני בפתיחת דבריו, "כרגיל יהיה משחק קשה מולם ואנחנו מקווים לצאת עם תוצאה טובה".

זה משחק יותר קשה מאשר בית"ר?
"למשחק מול בית"ר אין שום השפעה על המשחק הקרוב. אני משער שגם המשחק שלהם לא ישפיע עליהם. כולם רוצים לנצח ושתי הקבוצות מאוד דרוכות. אנחנו מוכנים לשחק, 3 משחקים בשבוע זה כיף. אנחנו מוכנים פיזית ומנטלית ותמיד וכיף לשחק כמה שיותר".

מה עושים מחר?
"את תוכנית המשחק לא נספר אבל בגדול המשחקים תמיד קשים לשתי הקבוצות. אני מניח שזכייה בכדורים, שליטה בכדור ואיומים אלה הדברים שיהיו חשובים. לגבי מה בדיוק נעשה, אני לא יכול להיכנס לזה".

על המשחקים הגדולים לאחרונה:
"מה שעשינו עד עכשיו הוא טוב. פתיחת העונה טובה אבל בספורט העונה היא כל כך ארוכה וצריך לשמר את היכולת הזו גם בסוף העונה. זה מה שאנחנו חושבים עליו ואנחנו חושבים איך לשמר את זה ולהשתפר".

מכבי פייבוריטית?
"אני לא חושב שיש פייבוריטים במשחק מהסוג הזה. זה שאנחנו נאבקים איתם על התואר כבר הרבה שנים ברציפות אומר שזה משחק שמעבר למה שקורה בטבלה. אנחנו מצפים למשחק שקול וקשה".

על החיבור לאיביץ':
"בקבוצת כדורגל שמתנהלת בצורה טובה למאמן יש מעמד חזק והשחקנים מעריכים אותו והולכים אחרי הדרך שלו. זה המקרה שלנו, אנחנו גם מאוד מגובשים כקבוצה ומדברים על הכל. כיף שיש עונה כזו, כל הצוות רציני מאוד ואנחנו שמחים על העבודה שהם עושים".