מכבי תל אביב חזרה הערב (שלישי) לאיצטדיון בנתניה. הצהובים אירחו את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-12 של ליגת ג'פניקה, משחק שהגיע לאחר ה-1:1 מול מכבי פ"ת בשבת האחרונה ו-4 ימים לפני משחק ליגה נוסף – נגד בני יהודה.

המאמן ולדימיר איביץ' ביצע מספר שינויים בהרכב שלו כשמי שקיבלו הפעם את הקרדיט היו אלי דסה, ז'איר, רוסלן ברסקי, צ'יקו אופואדו, אלירן עטר וארון שוינפלד. מהעבר השני אשדוד הגיעה עם המאמן יובל נעים, שמונה לאחרונה, ולאחר ניצחון 0:1 על קריית שמונה במחזור האחרון. נעים פתח עם חלק קדמי שכלל את רומן הבראן ודין דוד. עוד לפני השריקה נערך טקס הדלקת נרות והוקרה לשמעון מזרחי על כניסתו להיכל התהילה של היורוליג. לאחר מכן נערך גם טקס הוקרה מרגש לג'ורדי קרויף שזכה לכבוד על 6 השנים בהן שימש כמנהל ספורטיבי ומאמן הקבוצה. 

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם שליטה מוחלטת במגרש והנעת כדור מסודרת בחלק המגרש של אשדוד, שבעיקר הסתגרה וניסתה לצאת למתפרצות. ההזדמנות הממשית הראשונה הגיעה בדקה ה-13 עם התקפה יפה שהסתיימה במסירה של שוינפלד לסבוריט, שהפציץ את הקורה. מכבי המשיכה לייצר לחץ כבד ובדקה ה-26 מצאה את הרשת. דסה שלח כדור רוחב חד לרחבה וריקן המשיך עם בעיטה בנגיעה ברגל ימין לרשת. 

שארון וינפלד היה פעיל בדקות הבאות ומכבי ייצרה שני מצבים בעזרת שיתוף הפעולה של ושל ריקן. בדקה ה-32 הקשר הגביה לחלוץ שנגח מעל השער. 3 דקות לאחר מכן שוינפלד השאיר לריקן שבעט לידיים של ג'רפי. בדקה ה-36 כבר הגיע השער השני. מכבי ייצרה מתפרצת קטלנית בסיומה שוינפלד שלח מסירה שהשאירה את עטר מול ג'רפי והחלוץ גילגל בקלות לפינה הרחוקה ופנימה.

מחצית שנייה
מכבי הגיעה רעבה גם למחצית השנייה ובדקה ה-51 שוינפלד נכנס גם הוא לרשימת המבקיעים. עטר החל במהלך ומצא את ברסקי בשמאל, הקשר הגביה כדור טוב לרחבה ושוינפלד נגח ממצב לא קל (כ-10 מטרים מהשער) לפינה של ג'רפי שלא הצליח להגיב. הצהובים המשיכו לרקוד על הדשא בנתניה ובדקה ה-58 לעטר כבר היה צמד. דסה השלים בישול שני עם גיחה מימין למרכז ומסירה לעטר ששלח כדור חד מ-17 מטרים לרשת של האורחת. 

איביץ' החל לרענן את השורות ובמהלך המחצי השנייה הכניס את מיכה ואצילי במקום ריקן ושוינפלד שזכו לתשואות מהיציע. בדקה ה-68 גם ז'איר כמעט כבש אחרי מסירה של אצילי, אבל הכדור של הבלם חמק ליד הקורה. 14 דקות לסיום הגיע גם תורו של יונתן כהן להיכנס למשחק – במקומו של סבוריט. בדקה ה-88 אצילי התקרב לשער חמישי עם בעיטה אופיינית מ-20 מטרים, אבל לרוע מזלו פיספס את המסגרת של האורחת בסנטימטרים. 0:4 למכבי בסיום.