הסיבוב הראשון בליגת ג'פניקה הגיע הערב לסיומו (שבת), כשמכבי תל אביב התארחה במשחק הצמרת נגד בני יהודה באצטדיון המושבה.

המאמן, ולדימיר איביץ' המשיך עם הרוטציה בהרכב לאור עומס המשחקים בשבוע אחד, כשהפעם בחר לפתוח בהתקפה עם עומר אצילי, איתי שכטר ויונתן כהן. 

מחצית ראשונה

אחרי דקות של שליטה במרכז המגרש מכבי הצליחה להגיע להזדמנות הראשונה במשחק, כשכדור שהרים אצילי מימין הגיע למיכה שבנגיעה מהאוויר הדביק את הכדור למשקוף.

בדקה ה-14 מכבי עלתה ליתרון משער של יונתן כהן. דסה העביר כדור רוחב מצד ימין שחתך את הגנת בני יהודה ונעצר ברגל של כהן ומשם ברשת. 0:1 למכבי. 

שלוש דקות חלפו ובדקה ה-17 איתי שכטר ניצל טעות בהגנה של בני יהודה, וגלגל מקרוב את השני במשחק. 0:2 למכבי. 

ככל שחלפו הדקות המשחק הפך לשקול יותר כשבני יהודה התקרבה יותר לשערו של ראייקוביץ' אך התקשתה לסכן את הצהובים. בדקה ה-41 ראייקוביץ' רשם הצלת ענק אחרי נגיחה של מאוויס צ'יבוטה מ-5 מטרים.

רגע לפני המחצית רוסלן ברסקי ניסה את כוחו מ-16 מטרים אך שוער בני יהודה היה במקום כדי לעצור. 

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה בלי שינויים בהרכבים. בני יהודה הייתה הראשונה לסכן את השער בדקה ה-49 עם בעיטה של אשכנזי שמצאה את ראייקו מוכן.

בדקה ה-57 בני יהודה חזרה למשחק אחרי ששי קונסטנטין ניצל ערבוביה ברחבה של מכבי ובעט מזווית קשה פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-69 עומר אצילי רשם החמצה גדולה אחרי שחדר לרחבה כשהשאיר מאחוריו את הגנת בני יהודה, אך לא הצליח להכניע את שוער בני יהודה.

דקה אחת לאחר מכן יונתן כהן השלים צמד במשחק בשער ענק. כהן קיבל כדור 18 מטרים משערו של שאבי, הניף את רגל ימין אל החיבורים  ופנימה. 1:3 למכבי. 

בדקה ה-72 אבי ריקן נכנס למשחק על חשבונו של כובש הצמד. בדקה ה-80 ריקן היה קרוב לכבוש את השער הרביעי במשחק כשסיים רצף מסירות בבעיטה מ-16 מטרים אך שאבי שוב הציל את הזהובים מספיגה.

בדקה ה-83 ערך איביץ' חילוף כפול כשאיתי שכטר ועומר אצילי יצאו ונכנסו במקומם ארון שוינפלד ואלירן עטר. עטר רשם החמצה גדולה אחרי שהדביק למשקוף כדור רוחב של דסה. מיכה עט על הכדור החוזר אך שאבי הצליח לעצור על הקו.