מכבי תל אביב ׳שחר׳מועדון ספורט עירוני אשדוד 1:2 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון חזרה אל מסלול הניצחונות והיא עשתה זאת בדקות הסיום נגד הקבוצה מאשדוד. הצהובים השיגו ניצחון ביתי חשוב במאבקי הצמרת במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער. הניצחון אמנם משאיר את הצהובים במקום ה-2 בטבלה אך כעת הפער מהמוליכה, מכבי פ״ת, נסגר ורק עדיפות בהפרש השערים של היריבה מונעת מהצהובים לכבוש את הפסגה. בר כהן וגיל בן שלוש כבשו לזכות מכבי. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי תל אביב ׳עודד׳הפועל רעננה 1:4 (נערים א׳)
לאחר הניצחון בדרבי בשבוע שעבר, קבוצת נערים א׳ המשיכה במומנטום החיובי גם נגד הקבוצה מרעננה במסגרת המחזור ה-13 בליגה. הצהובים שמרו על המקום ה-1 בטבלה עם פער של 7 נקודות מהמקום ה-2. השתתפו בחגיגה: אור רויזמן (שלושער) וטל תורג׳מן. לאחר הניצחון מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, סיכם את המשחק: ״התחלנו שבוע של שלושה משחקים אחרונים בסיבוב הראשון. את המשחק הראשון הצלחנו לעבור בצורה יפה עם ניצחון שנראה כבר מהדקה הראשונה עם עליונות והבנה של השחקנים איך ומה עושים נגד שיטת שלושת הבלמים של רעננה. כיף היה לראות את יישום התרגול באימונים האחרונים לידיד ביצוע. ביום רביעי נשחק נגד נתניה, קבוצה עם סגנון אחר, קבוצה יותר אגרסבית ופיזית מרעננה. לאחר מכן בשבת נשחק את משחק הקלאסיקו בליגת נערים א נגד מכבי חיפה. המטרה, 6 נקודות״.

בני יהודה תל אביבמכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 3:0 (נערים ב׳)
לאחר הניצחון במחזור אמצע השבוע 0:2 על עירוני נשר, קבוצת נערים ב׳ גברה על הכתומים מתל אביב במסגרת המחזור ה-14 בליגה. הצהובים השיגו ניצחון משכנע בדרבי הקטן של תל אביב מה שהקנה לקבוצה את המקום ה-4 בטבלה. כבשו לזכות מכבי: יונתן פז (צמד) ורוי רביבו. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את הניצחון: ״משחק קבוצתי טוב שלנו, למרות מגרש קטן יחסית ושהיריב צופף והקשה עלינו, היינו סבלניים ושמרנו על העקרונות שלנו, לא איבדנו את הראש והשערים לא איחרו להגיע. גאה בהם על הבגרות במשחק״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל רמת גן 0:2 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ גברה על הקבוצה מרמת גן במסגרת המחזור ה-12 בליגה. הצהובים עדיין ממקומים במקום ה-2 בטבלה במרחק נקודה מהפסגה. לזכות מכבי כבשו: אוסקר גלוך וניר לוי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, גיבר לאחר הניצחון: ״שיחקנו מול קבוצה מאוד אגרסיבית על גבול האלימות, היה אתגר טוב להרבה מאוד שחקנים להתמודד מול זה, חלקם הגיבו טוב וחלק מהשחקנים לא מספיק טוב. משחק למידה טוב מאוד בשביל הקבוצה להתמודד עם דברים מהסוג הזה. אנחנו עם הפנים לדרבי בשבוע הבא״.