לאחר ההצלחה הגדולה באירוח טורניר החורף הבינלאומי לנוער בשנה שעברה, מועדון מכבי ת״א גאה לארח בפעם השנייה ברציפות את הטורניר המיוחד. אקדמיית הנוער של המועדון תקיים את הטורניר בו ישתתפו קבוצות נוער מחו״ל כמו: קריסטל פאלאס ואקסלסיור רוטרדם. בנוסף גם קבוצות הנוער של מכבי חיפה, בית״ר ירושלים והפועל באר שבע יקחו חלק בטורניר שיתקיים בתאריכים 24-26 לחודש, במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום.

לפני כשנה קבוצת הנוער של המועדון, מכבי ׳שחר׳ ת״א, זכתה במקום ה-1 בטורניר המיוחד כשבדרך היא גברה על קבוצות נוער בכירות כמו: באייר לברקוזן, הכוכב האדום פריז, מכבי חיפה, בית״ר ירושלים והפועל ראשון לציון.

אחת מהקבוצות שתיקח חלק בטורניר היא קבוצת הנוער של קריסטל פאלאס האנגלית. בזירה המקומית היא משתייכת אל הליגה המקצוענית לפיתוח עד גיל 18 כחלק מהמחוז הדרומי. נכון לעכשיו הקבוצה ממוקמת במקום ה-8 בליגה, כשבמאזה 5 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים.

אם כבר אקדמיית הנוער של פאלאס, אז מי שטופח בה עד ממש לא מזמן הוא המגן הימני ארון וואן-ביסאקה (21) שמככב העונה בסגל הקבוצה הבוגרת של הנשרים ונחשב לאחד משחקני ההגנה המבטיחים של הכדורגל האנגלי. שחקנים מפורסמים נוספים שגדלו בקבוצה במהלך העשור האחרון הם ווילפריד זאהה, נתניאל קליין וויקטור מוזס.

קבוצה נוספת המשתתפת בטורניר היא אקסלסיור רוטרדם ההולנדית. כחלק מהליגה השנייה לנוער בהולנד, אקסלסיור סיימה במקום ה-4 בשלב הראשון של הליגה לאחר 11 משחקים. כעת היא מופיעה בשלב מאוחד יחד עם קבוצות מהליגה הראשונה ולאחר 2 משחקים מאזנה תיקו והפסד.

לוח הזמנים של הטורניר:

יום חמישי ה- 24.1.19
14:30 – טקס הפתיחה של הטורניר
15:15 – מכבי ׳שחר׳ ת״א – בית״ר ירושים (מגרש מרכזי)
15:15 – הפועל ב״ש – אקסלסיור רוטרדם (מגרש סינטטי)
16:30 – קריסטל פאלאס – מכבי חיפה (מגרש מרכזי)

יום שישי ה- 25.1.19
11:00 – מכבי ׳שחר׳ ת״א – הפועל ב״ש (מגרש מרכזי)
11:00 – בית״ר ירושלים – מכבי חיפה (מגרש סינטטי)
12:15 – אקסלסיור רוטרדם – קריסטל פאלאס (מגרש מרכזי)
13:30 – מכבי ׳שחר׳ ת״א – מכבי חיפה (מגרש מרכזי)
14:45 – אקסלסיור רוטרדם – בית״ר ירושלים (מגרש מרכזי)
14:45 – קריסטל פאלאס – הפועל ב״ש (מגרש סינטטי)

יום שבת ה- 26.1.19
10:00 – מכבי ׳שחר׳ ת״א – קריסטל פאלאס (מגרש מרכזי)
10:00 – מכבי חיפה – אקסלסיור רוטרדם (מגרש סינטטי)
11:15 – הפועל ב״שׁ – בית״ר ירושלים (מגרש מרכזי)
12:30 – מכבי ׳שחר׳ ת״א – אקסלסיור רוטרדם (מגרש מרכזי)
13:45 – מכבי חיפה – הפועל ב״שׁ (מגרש מרכזי)
13:45 – קריסטל פאלאס – בית״ר ירושלים (מגרש סינטטי)
15:00 – טקס סיום הטורניר

להלן הקבוצות המשתתפות בטורניר:

מכבי תל אביב
קריסטל פאלאס
אקסלסיור רוטרדם
מכבי חיפה
הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים

הטורניר ישוחק במסגרת של בית יחיד בן 6 קבוצות. המשחקים יערכו בשיטת ליגה במסגרת זמנים של 30×30. כל קבוצה תשחק נגד שאר הקבוצות בבית. לאחר שכל הקבוצות ישחקו האחת נגד השנייה, הקבוצה במקום ה-1 תזכה בטורניר. המשחקים ישוחקו בהתאם לתקנון ולתנאים של FIFA ו – IFA.

מכבי תל אביב תקיים את הטורניר במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום. המשחקים יתקיימו בשני מגרשים: מגרש סינטטי והמגרש המרכזי.
לניווט למתחם האימונים באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.