קבוצת הנוער של המועדון פגשה את בית״ר ירושלים במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל לנוער. מדובר במשחק שסגר את הסיבוב ה-1 של הליגה. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 2 נקודות בלבד. מנגד בית״ר הגיעה למפגש מהמקום ה-9 בטבלה כשהם עם 7 משחקים רצופים ללא ניצחון. על הקווים עמד ניסים סידי, שהחליף את גיא צרפתי שנעדר עקב פטירת אביו, סמי צרפתי ז״ל. סידי בחר לבצע שינוי אחד בהרכב כשאלון שטרוזברג, שחזר מהטירונות, תפס את עמדת המגן הימני במקום מייקל צ׳ילאקה הפצוע.

ההרכב המלא: אור יצחק, אלון שטרוזברג, תמיר גלזר, דן לוגסי, תומר מכלוף, נדב נידם, מופלח שלאעטה, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה עד שבדקה ה-4 האורחים הגיעו למצב הראשון במשחק, אביאל זרגרי קיבל את הכדור מסף הרחבה, הבעיטה שלו הלכה מעל השער. בדקה ה-9 בית״ר ירושלים שוב איימה על השער, עזן עזורי נשלח קדימה למצב של אחד על אחד עם השוער, אור יצחק יצא מצוין והצליח להדוף את הכדור. הכדור הגיע אל רועי פדידה שסחט הצלה נוספת מיצחק.

בדקה ה-12 התקפה מסודרת של מכבי הביאה את מופלח שלאעטה למצב בעיטה טוב בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי שחקן הגנה. כעבור 4 דקות מצב נוסף למארחים, דן לוגסי העביר את הכדור אל אייל חן שהיה באגף השמאלי, הוא העביר רוחב אל אדוארדו גררו שבעט עם החיצון החוצה. בדקה ה-21 מכבי כמעט ועלו ליתרון, תומר מכלוף הרים כדור טוב לרחבה, מופלח שלאעטה בעט טוב למסגרת אך רוי ששון הדף, את הריבאונד נדב נידם בעט מעל השער. החניכים של ניסים דבש המשיכו עם הלחץ שהניב מצב נוסף בדקה ה-30, חן קיבל את הכדור מקצה הרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה היישר אל הידיים של ששון.

כעבור דקה הפעם חן סיפק מסירה, הוא מצא אל גררו שהסתובב על המגן ושחרר בעיטה שהלכה סמוך לחיבורי השער והחוצה. רגע לפני הירידה למחצית, בר כהן הרים כדור נהדר לרחבה מהאגף הימני, אדוארדו שהיה במיקום מצוין נגח חלש לידיים של השוער. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
עשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה נפתחו בצורה שקולה. שתיה הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה. בדקה ה-58 בית״ר ירושלים איימה על השער, כדור רוחב מהאגף הימני מצא את רועי פדידה שבעט לרשת החיצונית. בדקה ה-62, השופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות בית״ר ירושלים לאחר הכשלה של אייל חן. עדן עזורי בעט את הכדור פנימה והעלה את ירושלים ליתרון 0:1.

בדקה ה-68 תמיר גלזר ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור הלך החוצה. כעבור דקה, טל יגודייב ,שנכנס כמחליף, איים מתוך הרחבה אך הבעיטה הלכה החוצה. בדקה ה-77, עומר יצחקי, שנכנס כמחליף הכניס כדור עומק לגררו שבעט טוב למסגרת, אך ששון הדף לקרן. מאותה קרן תמיר גלזר עלה גבוה לנגיחה שחלפה סמוך למשקוף השער. בדקה ה-79 כדור חופשי של מכבי מצא את יגודייב ברחבה שנגח למשקוף השער. מאותו כדור בית״ר יצאו למתפרצת שהביאה את השני, רועי פדידה פרץ באגף ומסר לעוזיאל פרדו שמקרוב כבש את השני לזכות בית״ר. 0:2 לבית״ר ירושלים.

בדקה ה-87 עידו שחר קיבל את הכדור במרכז, הרשק הצעיר התקדם מעט ובעט אל השער, אך הכדור הלך מעל השער. בדקה ה-88 בית״ר כבשו שער נוסף, עוזיאל פרדו קיבל את הכדור ברחבה, הוא התקדם ימינה ושחרר בעיטה שהלכה פנימה. 0:3 לבית״ר ירושלים. לאחר כיבוש השער עומר יצחקי קיבל את הכרטיס האדום לאחר מילים מיותרות אל עבר השופט. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:3.