קבוצת הנוער של המועדון פגשה את בני סכנין במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל לנוער (משחק השלמה). הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 3 נקודות. מנגד סכנין הגיעה למפגש מהמקום ה-6 בטבלה. במפגש הקודם הצהובים הם אלה שהיו עם ידם על העליונה עם ניצחון חוץ 1:2. גיא צרפתי ביצע שינוי אחד משבת האחרונה כשאייל חן חזר אל ההרכב הפותח במקום טל יגודייב.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, עמרי רם, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
הפתיחה של המשחק הייתה רגועה יחסית, בדקות הפתיחה שתי הקבוצות לא איימו על השער כשהצהובים הם אלה ששkyu יותר בכדור. בדקה ה-8 סכנין הגיעו לחצי מצב, מוחמד חלאלילה קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא העביר כדור רוחב חד לרחבה, אור יצחק היה במקום לצאת ולקלוט את הכדור המסוכן.

בדקה ה-25 מכבי הגיעו להזדמנות, עידו שחר קיבל את הכדור במרכז, הוא הקפיץ כדור עומק חכם אל הרחבה, אדוארדו גררו שהיה במיקום מצוין, לא הצליח להשתלט על הכדור שחמק החוצה. עשר דקות חלפו והפעם האורחים הם אלה שאיימו על השער. כדור קרן הורם אל רחבת מכבי, יצחק הצליח לאגרף ולהרחיק את הכדור, הישאם ליוס  השתלט על הכדור ובעט סמוך לקורה. בדקה ה-39 כדור חופשי של עמרי רם הגיע אל תמיר גלזר שנגח מתוך הרחבה מעל השער.

בדקה ה-42 סכנין עלו ליתרון, כדור קרן הוגבה אל הרחבה, יצחק וחלוץ סכנין עלו אל הכדור, לאחר המאבק הכדור הגיע אל סאלח נג׳אר שבעט מקרוב פנימה. התוצאה נשארה במחצית 0:1 לסכנין.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם מצב של האורחים, בדקה ה-49 חלוץ היריבה קיבל את הכדור ברחבה, הבעיטה שלו נבלמה על ידי יצחק שהיה במקום. כעבור 5 דקות סכנין הגיעו למצב נוסף, מוחמד חלאילה נשלח קדימה בכדור עומק, הוא הגיע למצב של אחד על אחד עם יצחק, השוער הצעיר הצליח לחלץ את הכדור ברגע האחרון ולמנוע את השער השני.

בדקה ה-60, מכבי כמעט והשוו את התוצאה. עידו שחר שלח כדור עומק נהדר, גיל בן שלוש, שנכנס כמחליף, השתלט על הכדור ושחרר בעיטה שהלכה סמוך לקורה. 15 הדקות הבאות התנהלו ברובם במרכז המגרש, הצהובים הם אלה ששלטו בכדור, אך לא הצליחו לאיים על השער. הצהובים המשיכו ללחוץ ככל שהדקות עברו, אך סכנין המשיכה להסתגר בצד שלה של המגרש ולמנוע מהחניכים של גיא צרפתי לאיים על השער. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:1 לסכנין.