אחרי ההצלחה הגדולה בשנתיים האחרונות, קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב משיקה בשיתוף עם חנות 'הבוידעם' את המהדורה השלישית של קמפיין 'עוטפים בחום' שמטרתה היא אחת – תרומה לקהילה.

השנה שוברים את השיא: קמפיין 'עוטפים בחום' חוזר

מכירים את המעיל הישן הזה שיושב בארון כבר כמה שנים טובות? או את הסוודר הזה שמזמן לא ראה אור יום וסתם תופס לכם מקום? זה הזמן שלכם להיפטר ממנו ועל הדרך גם לתרום.

איך זה עובד? החל מהיום (שלישי) ועד לסיום חודש ינואר אתם האוהדים מוזמנים להביא את המעילים, הסוודרים או הסווטשירטס שאתם כבר לא צריכים אל נקודת ההתרמה בחנות הרשמית של המועדון בקריית שלום ובעמדות המכירה מסביב לאיצטדיון במשחקי מכבי הקרובים – החל מהמפגש הקרוב נגד הפועל עכו, ובמשחק המרכזי בו תערך ההתרמה, נגד בית"ר ירושלים ביום שני ה-21.1.

תרמתם פריטים? גם עשיתם למישהו טוב, וגם אנחנו מפנקים אתכם ב-30% הנחה על קולקציית החורף הנדירה של מכבי. 

בשנתיים האחרונות הקמפיין זכה להצלחה גדולה, כאשר נרתמתם למען המטרה החשובה ולאורך הדרך תרמתם כמעט 5,000 (!) פריטים. אוהדי מכבי הוכיחו שכאשר צריכים אותם הם מתגייסים במלוא העוצמה וכעת זו ההזדמנות שלנו להפוך גם את הקמפיין של 2019 לרווח משמעותי עבור אלה הזקוקים לכך.

כזכור 'הבוידעם' הינה חנות בגדים שקמה מיוזמה חברתית של "העמותה לשיקום ושילוב" שהוקמה במטרה להקים רשת חנויות בגדים יד-שנייה, שיממונו ברשות עצמה, ושתתופעל בידי אנשים עם מוגבלויות.