מכבי תל אביב אירחה הערב (חמישי) באצטדיון נתניה את הפועל עכו, נציגת הליגה הלאומית, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. הקבוצה של ולדימיר איביץ' הגיעה לאחר שבשלב הקודם העפילה על חשבון בית״ר ירושלים. המאמן בחר לעשות רוטציה בהרכב הקבוצה כשאיתן טיבי, ז׳איר אמאדור ואופיר דוידזאדה הוצבו בחלק האחורי, כאשר בחלק הקדמי פתחו דור מיכה, יהונתן כהן, אלירן עטר וצ׳יקו אופואדו. מהעבר השני, הפועל עכו, המגיעה מהמקום ה-9 מהליגה הלאומית, הפתיעה בשלב הקודם עם 0:1 על מחזיקת הגביע היוצאת הפועל חיפה. מאמנה אלון זיו, בחר לפתוח עם חוד שכלל את עזאת חלאיילה, דניאל טוויזר ואליאור סיידר.

מחצית ראשונה
הפתיחה הייתה שייכת לצהובים. כבר בדקה ה-5 הגיע האיום הראשון לזכות החניכים של ולדימיר איביץ׳, אלירן עטר, שחזר להרכב הפותח, בעט כדור חופשי מ-20 מטרים שהלך מעל השער. השליטה הצהובה הורגשה כבר בדקות הפתיחה כשבדקה ה-9 כדור קרן של יונתן כהן הגיעה אל מאור קנדיל שנגח מקרוב החוצה. 

בדקה ה-12 הגיע השער הראשון לזכות מכבי, אופיר דוידזאדה, שחזר להרכב הפותח לאחר פציעה ארוכה, פרץ נהדר באגף השמאלי ושחרר מסירה מדויקת אל המרכז, דור מיכה היה במקום לבעוט בנגיעה פנימה. 0:1 למכבי. לאחר 7 דקות, כהן הכניס כדור עומק אל אופואדו, החלוץ התקדם מעט ברחבה, אך הבעיטה שלו הלכה היישר אל הידיים של אופק אנטמן. בדקה ה-29 כדור קרן מצד ימין, הגיע אל איתן טיבי, הבלם שפתח בהרכב נגח טוב אל השער, אך אנטמן הצליח לקלוט את הכדור.

בדקה ה-32 נכנס השני! מהלך כדורגל מצוין של הצהובים החל מרגליו של דור מיכה, הקשר הרים כדור מצוין מסף הרחבה היישר אל ראשו של יונתן כהן שלא התבלבל ונגח מקרוב פנימה. כהן העלה את מכבי ל-0:2. לאחר 6 דקות שוב מיכה עם מסירה מדוייקת, הפעם צ׳יקו היה בצד המקבל, הוא הסתובב על המגן ובעט למשקוף והחוצה. שתי דקות לפני הירידה למחצית הצהובים השיגו את השער השלישי. עטר ניגש לבעוט כדור חופשי מ-30 מטרים, הבעיטה שלו הלכה אל המסגרת כשהכדור הספיק לקפוץ על הדשא ולחדור פנימה. מחצית נהדרת של מכבי הסתיימה בתוצאה 0:3.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר לראשונה, כבר בדקות הפתיחה עדן קארצב, שנכנס כמחליף, השתלט על הכדור ושחרר בעיטה מסף הרחבה שהלכה החוצה. דקה חלפה והפעם הקשר הצעיר השאיר לרוסלן ברסקי שבעט מרחוק היישר אל חיבורי השער אך אנטמן הצליח להדוף. כעבור 7 דקות הלחץ הצהוב המשיך לפעול, ריקן שדהר באגף השמאלי העביר כדור רוחב למרכז הרחבה, עטר השאיר אחורה אל מיכה שבעט בנגיעה מעל השער.

הדקות חלפו, קצב המשחק החל לרדת מעט כשהצהובים הם אלה שעדיין שלטו בכדור. בדקה ה-64 עטר קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט וניסה את מזלו מרחוק, אנטמן הצליח לקלוט את הכדור ולמנוע את שערו השני של החלוץ. בדקה ה-75 הגיעה ההזדמנות הראשונה של עכו במשחק, אליהו קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, הבעיטה שלו הלכה למסגרת כשראייקוביץ היה במקום להדוף לקרן.

בדקה ה-79 החגיגה נמשכה, כדור קרן הגיע אל אבי ריקן שניסה לבעוט לשער, יונתן כהן השתלט על הכדור ושחרר בעיטה שהלכה פנימה. כהן מבקיע את שערו השני במשחק שמעלה את הצהובים ליתרון 0:4. בדקה ה-85 אליהו בעט כדור חופשי מ-35 מטרים, ראייקוביץ היה מוכן והדף לקרן.

מכבי תל אביב השלימה את העבודה והיא העפילה לשלב רבע גמר גביע המדינה.