מכבי תל אביב ׳שחר׳בית"ר ירושלים ׳אורן׳ 3:0 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון נכנעה ליריבה מהבירה במשחק שסגר את הסיבוב ה-1 בליגת העל לנוער (מחזור 15). הצהובים נותרו במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) צמח ל-5 נקודות. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

בני יהודה תל אביבמכבי תל אביב ׳עודד׳ 2:0 (נערים א׳)
החניכים של אליעזר בן אהרון וג׳פרי ישי, המשיכו במומנטום החיובי. הפעם נגד הכתומים מתל אביב בפתיחת הסיבוב השני של הליגה (מחזור 16). קבוצת נערים א׳ עדיין במקום ה-1 בטבלה עם פער של 12 נקודות מהמקום ה-2. לזכות מכבי כבשו: טל תורג׳מן ואפק ספיר נבות. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם את הניצחון: ״מחצית ראשונה התחילה טוב והסתימה פחות מבחינה קצבית ואיכותית. במחצית השניה שינוי בגישה ורצון להכריע את המשחק אפיינו את השחקנים. בני יהודה התעייפו וידענו לנצל את המצב, הבקענו שערים ושלטנו בקצב המשחק. אנחנו ממשיכים בדרכנו לקו הסיום של העונה ומתחילים לספור לאחור, כל משחק שעובר מקרב אותנו למטרה. בשבוע הבא משחק גביע לא קל נגד פ״ת. אני בטוח שהשחקנים שלנו יגיעו מוכנים כדי לעבור לשלב הבא״.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳מכבי חיפה ׳יהויכים׳ 0:3 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ השיגה ניצחון חשוב במאבקי הצמרת, הפעם הצהובים גברו על הקבוצה מהכרמל במסגרת המחזור ה-16 בליגה. הניצחון העלה את הצהובים למקום ה-3 בטבלה כשהם חולפים על פני חיפה. כרגע הפער בפסגה צומצם ל-4 נקודות בלבד. כבשו בניצחון: ירין פלס, אלעד קפלן ואוראל בהיה (מקבוצת נערים ג׳). מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את המשחק: ״מחצית ראשונה מצויינת שלנו, שליטה מוחלטת עם יתרון של שני שערים, הגענו לעוד מספר מצבים טובים והתוצאה יכלה להיות הרבה יותר גדולה. במחצית השניה שיחקנו פחות מאורגן ומסודר מבחינה התקפית. למרות זאת הגענו לעוד מספר מצבים טובים. משחק הגנה מצויין של הקבוצה שממשיך תקופה ארוכה, החוכמה היא לדעת להמשיך לעבוד קשה. גאה בילדים״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳הפועל אשקלון 0:4 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ השיגה ניצחון חשוב על הקבוצה מאשקלון, מה שהקנה לקבוצה את המקום ה-1 בטבלה (מחזור 14). כבשו לזכות מכבי: אוסקר גלוך, ליאור אלוני, בן גולד וארי מירנשטיין. מאמן הקבוצה, אורי דוד, סיכם את הניצחון: ״התמודדנו מול יריבה שהסתגרה עם 10 שחקנים אחרי הכדור. בהתחלה התקשנו מעט למצוא את הפתרונות נגד הצפיפות, לאחר כיבוש השער הראשון המשחק נפתח ובנוסף עשינו את הדברים נכון וכבשנו שערים נוספים. מרוצה בעיקר מהלמידה של השחקנים תוך כדי תנועה״.