מכבי תל אביב תארח בשבת (16:00) את מכבי פ"ת למשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת ג'פניקה. הצהובים יעלו עם מדי הרטרו שהושקו היום כחלק מסוף השבוע שמוקדש לאבי כהן ז"ל ומי שדיברו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק היו המאמן ולדימיר איביץ' ויונתן כהן.

איביץ' על אבי כהן, המשחק הקרוב והמשך הדרך

"שמעתי סיפורים על אבי כהן בימים האחרונים. הבנתי שהוא היה אגדה, שמעתי את הסיפור שלו על הזמנים בהן שיחק במכבי ובחו"ל", סיפר איביץ', "חשוב שמועדון כמו מכבי מנציח שחקני העבר. לכולנו יהיה כבוד להיות שם ולהיזכר באגדה כמוהו. זה מסר טוב לכל השחקנים שלנו, והקריירה שלו גם מראה לשחקנים שלנו שהכל אפשרי".

לקראת מכבי פ"ת:
"נשחק נגד קבוצה שלקחה מאיתנו שתי נקודות בסיבוב הראשון. בטוח שיהיה משחק קשה, הקבוצה הזו לא נמצאת במקום טוב בליגה ובטוח שהם ילחמו כדי לקחת נקודות. אנחנו צריכים להתכונן ולעבוד קשה כדי להיות ראויים לניצחון". 

כנשאל לקראת המשך הדרך הוסיף המאמן: "אני חושב על העונה הזו. עדיין לא לקחנו כלום וזה אומר שאנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח את המשחק הבא וגם בגביע. אני לא רגוע ולא אוהב להירגע וגם אם נשיג את הדברים האלה נצטרך להילחם עד הסוף. זו הדרך שלי והדרך שאני רוצה להעביר לשחקנים".

יונתן כהן: "שמעתי הרבה סיפורים על אבי"
יונתן כהן, שאביו מיקי אף שיחק עם אבי כהן, אמר בתחילת דבריו: "שמעתי על אבי הרבה סיפורים, זה בנאדם מאוד חשוב למועדון. אנחנו שמחים שמזכירים אותו וניתן לו את כל הכבוד בשבת".

על המשחק הקרוב: 
"אנחנו באים כמו לכל משחק. אלה עוד 3 נקודות בליגה וכמובן שהמטרה שלנו היא לנצח ואנחנו באים לעשות את העבודה".

חושבים על טרבל?
"חלום של כל שחקן שגדל במכבי לזכות איתה בכל התארים. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק וקודם כל רוצים לעבור את מכבי פ"ת בשבת".

על הקשר עם אלירן עטר:
"לפני כמה שנים עוד הייתי ביציע והערצת אותו. כיף לשחק איתו, הוא חבר גם מחוץ לקבוצה. מה שקורה על המגרש זה כבר שיקולים של המאמן וכמובן שנעזור לו גם בקרב על מלכות השערים".

על חדר ההלבשה החזק:
"אני לא יודע מה קורה בקבוצות אחרות אבל אני יודע שחדר ההלבשה פה חזק מאוד. הכל קורה בעזרת המאמנים והצוות שמגבשים אותנו וערבי הגיבוש שאנחנו עושים ורואים את זה גם במגרש עם שיתוף הפעולה וההבנה בינינו".