קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהמוליכה, מכבי פ״ת, עומד על נקודה בלבד. במפגש הקודם שתי הקבוצות התחלקו בנקודות כשהתוצאה הייתה 0:0. גיא צרפתי בחר לפתוח עם אותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את מכבי פ״ת.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלעאטה, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית, עשר הדקות הראשונות התנהלו בעיקר במרכז המגרש כשהצהובים הם אלה ששלטו בכדור. בדקה ה-11 מכבי היו הראשונים לאיים על השער, אייל חן קיבל את הכדור במרכז והוא ניסה לבעוט מרחוק אך הכדור הלך מעל השער.

חמש דקות לאחר מכן שוב הצהובים איימו על השער. בר כהן שלח את מופלח שלאעטה בצד ימין, החלוץ נכנס לתוך הרחבה ובעט מזווית קשה אך יובל שדה הדף לקרן. הדקות חלפו, מכבי המשיכה לשלוט בכדור כשהמארחים מתגוננים עם 5 שחקני הגנה מאחור. בדקה ה-41 זה כמעט נכנס, אייל חן קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא העביר כדור רוחב למרכז שנהדף על ידי השוער, בר כהן בעט את הריבאונד סנטמטרים מהקורה. דקה חלפה ושוב הצהובים איימו על השער. תמיר גלזר מסר כדור עומק אל תוך הרחבה, אייל חן השתלט טוב ובעט מקרוב אל המסגרת, אך שדה הדף לקרן.

בדקה ה-45 אדוארדו גררו קיבל את הכדור 10 מטרים מהשער, שחרר בעיטה למסגרת שנקלטה על ידי השוער. בסיום המחצית התוצאה נשארה 0:0.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה. הצהובים המשיכו ללחוץ וכבר בדקה ה-48 עידו שחר איים מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-57 הגיע המצב הראשון של הפועל ר״ג. בן אמסלם קיבל את הכדור במרכז, הבעיטה שלו הוסטה על ידי שחקן הגנה לקרן. בדקה ה-65 שלאעטה ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור חלף סמוך לקורה. עשר הדקות הבאות התרחשו בעיקר במרכז המגרש, שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה. בדקה ה-78 הצהובים חזרו לאיים על השער. גררו קיבל את הכדור בצד ימין, הוא העביר רוחב אל עמרי רם, שנכנס כמחליף, הוא ניסה לבעוט אל השער אך הכדור הוסט החוצה על ידי המגן. עד לשריקת הסיום מכבי ניסו להתקדם ולאיים על השער, אך המקומיים סגרו את המשחק בחלק ההגנתי ושמרו על התוצאה 0:0 עד סיום המשחק.