קבוצת הנוער של המועדון נכנסת אל מסגרת גביע המדינה לנוער. שתי הקבוצות הממוקמות בצמרת ליגת העל לנוער נפגשות במסגרת הסיבוב ה-4 של הגביע. הקבוצות כבר הספיקו להיפגש פעמיים העונה. במפגש הראשון שהתקיים במגרשה הביתי של פ״ת, שתי הקבוצות נפרדו בתוצאה 3:3. במפגש השני שהתקיים לפני שבועיים, הצהובים יצאו עם ידם על העליונה בניצחון הביתי 1:3. גיא צרפתי ביצע שינוי אחד בהרכב מהמחזור האחרון, רווה אסייג קיבל את חולצת ההרכב במקומו של אייל חן. אסייג יתופקד כחלוץ המרכזי כשגררו יעבור לצד שמאל.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלעאטה, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן ורווה אסייג.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית. בדקה ה-7 הצהובים איימו ראשונים על השער, הרמה מצד ימים של מייקל צ׳ילאקה נעצרה על ידי ההגנה המקומית. כדור הריבאונד הגיע אל בר כהן שבעט מסף החרבה אל המסגרת אך מתן גלנטי קלט את הכדור.

לאחר 20 דקות של כדורגל, המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש כשהחניכים של גיא צרפתי הם אלה ששלטו מעט יותר בכדור. בדקה ה-23 הגיעה ההזדמנות הראשונה של המארחים, דן כדור קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה אל השער, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור. שתי דקות חלפו ורווה אסייג כמעט והעלה את מכבי ליתרון. מופלח שלאעטה הכניס לו כדור עומק אל תוך הרחבה, החלוץ השתלט ובעט טוב למסגרת, אך גלנטי הציל את הכדור לקרן. בדקה ה-29 פ״ת איימו על השער, גיא קאופמן שחרר בעיטה מ-25 מטרים מהשער, הכדור חלף סמוך אל חיבורי השער. דקה חלפה ושוב המארחים עם האיום, הגבהה מצד שמאל מצאה את ראשו של ארד בר שנגח מעל המשקוף.

בדקה ה-32, התל אביבים חזרו לאיים על השער. גררו הכניס כדור עומק אל אסייג שהצליח לדחוק את הכדור לכיוון השער אך הכדור הורחק מקו השער. ממש לפני הירידה למחצית, צ׳ילאקה לא הצליח להחזיר את הכדור בצורה טובה אחורה, חלוץ היריבה, איליי חן, השתלט והיה לבד מול פרץ שהצליח לקלוט את הבעיטה של החלוץ.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה יחסית עד הדקה ה-56. הצהובים כמעט ועלו ליתרון, גררו הכניס גובה לרווה אסייג אל תוך הרחבה, החלוץ בעט מהאוויר אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

בדקה ה-61 המקומיים עלו ליתרון, השופט קבע שמייקל צ׳ילאקה הכשיל ברחבה את חלוץ מכבי פ״ת. כרטיס אדום נשלף למגן הצעיר. ארד בר בעט את הפנדל פנימה. 0:1 למכבי פ״ת. 5 דקות חלפו והצהובים הגיבו עם השיוויון. עידו שחר קיבל את הכדור מחוץ לרחבה בצד ימין, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה לפינה הקרובה שהלכה פנימה. מכבי משווה ל-1:1. בדקה ה-72 הצהובים כמעט והשלימו את המהפך. עמרי רם, שנכנס כמחליף, נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הבעיטה שלו נבלמה על ידי שוער היריבה. בדקה ה-79 פ״ת איימו על השער. ליאל עבדה בעט מחוץ לרחבה היישר אל הידיים של פרץ.

בדקה ה-85 אייל חן, שנכנס כמחליף, פרץ באגף השמאלי ושחרר את הכדור למרכז. נדב נידם, שגם הוא נכנס כמחליף בעט את הכדור מעל השער. עד לשריקת הסיום של הזמן החוקי התוצאה נשארה 1:1.

הארכה
המחצית הראשונה של ההארכה נפתחה בצורה שקולה. שתי הקבוצות ניסו להניע את הכדור ולייצר מצבי הבקעה. בדקה ה-99 המארחים איימו על השער. כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל סאיד עאמר שבעט מעל השער. ב

בדקה ה-117 מכבי יצאה למתפרצת. אייל חן פרץ באגף השמאלי ומס רלגררו שבעט חלש אל השער והשוער קלט את הכדור. לאחר 120 דקות התוצאה נשארה 1:1.