2.3: מ.ס אשדוד – מכבי ת"א, 18:20 באיצטדיון הי"א
המבחן הראשון של הצהובים בחודש הקרוב יגיע בדמות משחק חוץ מול הקבוצה שנאבקת על חייה בליגה. מדובר יהיה במחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה בליגת ג'פניקה (25) ושחקניו של ולדימיר איביץ' ינסו לשמור על הפער בפסגה לקראת הכניסה לפלייאוף.

3.3: הגרלת חצי גמר גביע המדינה (15:30)
בני יהודה? מכבי נתניה? או אולי בכלל הפועל חדרה? בפתיחת השבוע הבא תגלה מכבי מי תהיה יריבתה בחצי גמר הגביע, שצפוי להיערך השנה באיצטדיון טדי. כמובן שדיווח חי על תוצאות ההגרלה יועבר כמו תמיד כאן באתר ובאפליקציה הרשמיים של המועדון.

9-11.3 (מועד סופי יימסר): מכבי ת"א – בני יהודה, איצטדיון נתניה
העונה הסדירה של ליגת ג'פניקה (מחזור 26) תינעל בדרבי תל אביב קטן מול קבוצת הצמרת של יוסי אבוקסיס. כזכור, במפגש הקודם גברו הצהובים על הזהובים 1:3 במשחק שנערך באיצטדיון המושבה.

16.3: פתיחת הפלייאוף העליון
הישורת האחרונה של העונה תחל באמצע החודש, כאשר המועד הסופי של משחקה של מכבי בהמשך. בכל מקרה, כבר כעת ידוע שהצהובים (מקום 1) יארחו את הקבוצה שתסיים את העונה הסדירה במקום ה-6. מצב הנקודות בטבלה כרגע: 5. ב"ש (35 נק'), 6. חדרה (32), 7. הפועל חיפה (31), 8. בית"ר י-ם (29).

19-29.3: פגרת נבחרות
נבחרת ישראל תחל את דרכה במוקדמות המסקרנות מאוד של יורו 2020 במשחקים ביתיים נגד סלובניה (21.3) ואוסטריה (24.3). על כן הליגה תצא לפגרה בת שבועיים, כאשר סביר להניח שהמאמן אנדי הרצוג יזמן לסגל שלו גם מספר שחקנים של מכבי. לסרביה של פרדראג ראיקוביץ' מחכים שני משחקים יוקרתיים במיוחד: מול גרמניה (ידידות) ופורטוגל (מוקדמות).

30.3 (מועד סופי יפורסם בהמשך): מחזור שני בפלייאוף העליון
חודש מרץ יינעל עם משחק ביתי נוסף של מכבי (מקום 1), שהפעם תארח באיצטדיון בנתניה את הקבוצה שתסיים במקום השני את העונה הסדירה. המצב בטבלה כרגע: 2. מכבי נתניה (39), 3. מכבי חיפה (38), 4. בני יהודה (37).

וזה עוד לא הכל!

הגשם שוב חזר אלינו וזה הזמן שלכם להתחמם. בסוף השבוע הקרוב מחכה לכם מבצע מפנק שממש לא כדאי לפספס: קפוצ'ון ממותג של מכבי ב-59 ש"ח בלבד במקום 119 ש"ח. לרכישה לחצו כאן.