פרי גיים
מכבי תל אביב אירחה הערב (שלישי) את בני סכנין למשחק הגומלין של רבע גמר גביע המדינה. הצהובים הגיעו לאחר ניצחון של 1:4 במשחק הראשון שנערך בעכו ובמטרה לסיים את העבודה בדרך לחצי הגמר של המפעל.

המאמן ולדימיר איביץ' בחר לבצע שינויים רבים בהרכב שלו שכלל את ה-11 הבאים: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, ז’איר אמאדור, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, רוסלן ברסקי, אבי ריקן, יונתן כהן, ארון שוינפלד ואיתי שכטר. 

מהעבר השני גם מאמן סכנין גיורגי דרסיליה, שעסוק בנוסף לגביע בקרבות הישרדות בליגה, ביצע מספר שינויים והעלה בין הקורות את השוער מתן עמבר ובחלק הקדמי את אוסמה חלאיילה ומוחמד כליבאת.

מחצית ראשונה
שתי הקבוצות לא היו ממש מדוייקות בדקות הראשונות שהתנהלו באווירה די רגועה. 25 הדקות לא ייצרו מצבים רבים כאשר מצד אחד סטצ'נקו בעט ממרחק מעל השער ובצד השני ריקן הגיע להזמנות לא רעה בתוך הרחבה אבל נעצר אצל השוער עמבר. 

אחרי הפתיחה האיטית משהו הצהובים התעוררו ובדקות הבאות ייצרו מספר איומים מסוכנים. זה התחיל עם טיל של כהן שהשוער הצליח להדוף בקושי ונמשך עם שתי בעיטות של שוינפלד שהאחרונה שבהן פיספסה את העמוד בסנטימטרים. בדקה ה-41 מכבי נותרה ב-10 שחקנים לאחר שיונתן כהן ספג כרטיס צהוב שני והורחק על ידי השופט ארז פפיר.

מחצית שניה
למרות החסרון המספרי מכבי הצליחה לייצר התקפות טובות גם בחלק הראשון של החצי השני וגם איימה על השער עם בעיטות של שוינפלד וריקן, שלא הצליחו למצוא את הרשת. אחרי שני חילופים שביצעה האורחת, החילוף הראשון של איביץ' הגיע בדקה ה-70 כשדור מיכה נכנס במקומו של איתי שכטר. 

13 דקות לסיום ריקן כמעט מצא את הרשת לאחר כדור רוחב טוב של דוידזאדה ובעיטה ברגל ימין מעט מעל המשקוף. בדקה ה-82 פינה ריקן מקום לדסה, שנכנס כמחליף השני של איביץ'. לקראת הסיום מכבי קיבלה הזדמנות לא רעה להשיג הכרעה אחרי שכדור קרן של ברסקי מצא את קנדיל, אבל הנגיחה שלו הלכה אל הרשת החיצונית. 0:0 בסיום. מכבי בחצי גמר גביע המדינה לאחר 1:4 בסיכום שני המשחקים.