מכבי תל אביב גברה אמש 0:3 על קריית שמונה ובכך הוסיפה עוד שיא בעונה שוברת השיאים שלה. מדובר במשחק ה-23 ברציפות מאז פתיחת הליגה בה מכבי מצליחה להימנע מהפסד – הכי הרבה בתולדות המועדון. השיא הקודם הושג בעונות 1953/54 ו-1957/58 שהסתיימו ללא הפסד (עונה בת 22 מחזורים).

שחקני ההגנה של מכבי ופרדראג ראיקוביץ' שוב הרשימו ושמרו על שער נקי בפעם ה-12 העונה בליגה. ב-23 מחזורים ספגו הצהובים רק 11 שערים.

רוצים רצף נוסף? זו היתה הפעם השישית ברציפות בה מובקעים 3 שערים במשחק של מכבי מול ק"ש (6 ניצחונות למכבי– 4 בתוצאה 1:2 ופעמיים 0:3).

שלישיית MAC (מיכה, עטר, צ'יקו)
שלושה שחקנים היו מעורבים אמש בשערים של מכבי. מדובר באלירן עטר שכבש צמד, בדור מיכה שכבש שער ובישל אחד נוסף לעטר ובצ'יקו אופואדו שבישל שער אחד לעטר ואחד למיכה.

עטר השתווה לאיציק זוהר
אחרי שלאחרונה נכנס לרשימת 10 הכובשים המובילים של מכבי בליגה, עטר ממשיך לטפס והצמד שלו העלה אותו למקום השמיני עם 70 שערי ליגה. בכך הוא השתווה לאיציק זוהר שגם לו יש 70 כיבושי ליגה בצהוב (מקום שמיני משותף). כדי לעלות למקום ה-7 הוא יצטרך לעקוף את דרור בר נור (83 שערים).

הצמד של עטר גם העלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה ובכך הוא השתווה למאוויס צ'יבוטה בראש טבלה הכובשים של ליגת ג'פניקה העונה.

זה גם היה הצמד הרביעי של עטר בליגה העונה. 3 פעמים הוא עשה זאת במשחק בית ופעם אחת בחוץ. יום לפני יום הולדתו ה-32 (שחל היום), מספר 16 שלנו גם הגיע ל-18 שערים בכל המסגרות עד כה.

מיכה ממשיך להתקרב להיסטוריה
בגזרת הבישולים דור מיכה העלה מאזנו ל-9 בליגה וגם הוא כבר בפסגת דירוג המבשלים, לצד ואלון אחמדי מק"ש, שגם לו יש 9.

בדירוג המבשלים של מכבי לאורך ההיסטוריה בליגה למיכה יש כבר 65 בישולים והוא ממשיך להתקרב לאבי נימני, שמוביל את קטגוריה זו עם 81 בישולים בליגה.

לא שאנחנו לוקחים על זה אחריות, אבל כדאי ששחקני "הפנטזי" מביניכם יכירו את המספרים של מיכה: ב-9 המשחקים האחרונים בכל המסגרות לקשר יש 5 שערים, 4 בישולים – ובערך מאות מסירות מפתח.

צמד הבישולים של צ'יקו העלה את מאזנו ל-3 בישולים בליגה ו-4 בכל המסגרות.

נתוני ריצה
על פי נתוני מנהלת הליגה, לא מפתיע שצ'יקו גם היה שחקן מכבי שהגיע למהירות הגבוה ביותר אמש – 33.8 קמ"ש. יונתן כהן שנכנס כמחליף היה קרוב אליו עם 33.5 קמ"ש.

בכל הקשור לכיסוי שטחים צמד הגרזנים של מכבי במרכז השדה, דן גלזר ודור פרץ, לא הפסיקו לרוץ והובילו את הקבוצה עם 11.8 ק"מ ו-11 ק"מ בהתאמה.