מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לאיצטדיון בנתניה, שם אירחה את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-23 של ליגת ג'פניקה.

הצהובים הגיעו לאחר 2 תוצאות תיקו בשני משחקי הליגה הקודמים שלהם ונאלצו להסתדר הפעם ללא הקפטן שרן ייני שנותר מחוץ לסגל. המאמן ולדימיר איביץ' פתח עם חלק קדמי שכלל את דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר וצ'יקו אופואדו. 

מהעבר השני, קריית שמונה הגיעה כשהיא מדורגת במקום ה-8 עם 26 נקודות ועדיין חולמת להגיע לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה. מאמנה תומר קשטן בחר להציב בחוד את יואל אבוצחירה הצעיר כשגם חאג'י בארי קיבל קרדיט בחלק ההתקפי של הצפוניים.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את המשחק עם הרבה התלהבות וייצרה איום על השער כבר בשלב מוקדם. בדקה ה-7 היא גם מצאה את הרשת אחרי שמסירת עומק של מיכה שלחה את אופואדו לרחבה, הניגרי המשיך עם מסירה נהדרת לעטר, שמול ברטקוס גילגל בקור רוח פנימה. 0:1 למכבי. השחקנים של איביץ' המשיכו להיראות טוב גם בדקות הבאות והחזיקו בכדור בחלק המגרש של ק"ש. בדקה ה-22 כמעט הגיע השני אחרי בעיטה של אצילי שנהדפה אצל השוער, מיכה שלח את הריבאונד למשקוף. 

בדקה ה-32 הגיע השער השני של מכבי. הפעם פיבן החל במהלך עם כדור על 50 מטרים לעבר צ'יקו. הניגרי שוב הראה כמה הוא מהיר, הגיע לאיזור הרחבה, חתך ומרכז ובעט בשמאל. הכדור של הניגרי פגע בדרך בדור מיכה, שהסיט אותו לרשת והפך לכובש ה-0:2 למכבי. שחקני מכבי המשיכו לייצר כדורגל קצבי ומהנה ורגע לפני ההפסקה גם אצילי כמעט נכנס לרשימת הכובשים עם כדור חופשי שסובב סנטימטרים מהקורה. 

מחצית שנייה
פתיחת המחצית השניה התנהלה בשליטה של קריית שמונה בכדור אך מלבד איום אחד של חורחה גארסיה האורחים התקשו לאיים על ראיקוביץ' בדקות אלה. בדקה ה-58 איביץ' החל לרענן את השורות שהכניס את יונתן כהן במקום אצילי. מכבי באמת התעוררה ו-4 דקות לאחר מכן עטר השלים צמד בעזרת מהלך נפלא וחילופי מסירות עם מיכה שלאחרם ירה למשקוף ופנימה.

שתי הקבוצות חיפשו שערים נוספים ובדקות הבאות שני השוערים הגיבו טוב לבעיטות של יוני כהן ויואל אבוחצירה בשני צדי המגרש. 17 דקות לסיום ק"ש מצאה את הרשת עם בעיטה של לקאו אבל הקוון הניף דגל והשער נפסל בטענה לנבדל. רבע שעה לסיום איביץ' ביצע חילוף נוסף כשאופואדו זכה לתשואות והוחלף באיתי שכטר. 8 דקות לסיום איביץ' ביצע את החילוף האחרון שלו כשריקן נכנס במקום מיכה.