תקציר הניצחון של הנוער על פועל ת״א – מחזור 19

קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 6 נקודות. מנגד האדומים הגיעו למפגש מהמקום ה-9 בטבלה. במפגש הקודם הצהובים יצאו עם ידם על העליונה עם ניצחון 0:1 בזכות שער בתוספת הזמן של מופלח שלאעטה. גיא צרפתי ביצע שינוי אחד בהרכב מהמחזור האחרון כשנדב נידם תפס את המקום בהרכב על חשבונו של תמיר גלזר הפצוע.

ההרכב המלא: אור יצחק, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, עידו שחר, מופלח שלעאטה, נדב נידם, אדוארדו גררו, גיל בן שלוש ואייל חן.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה את ההתמודדות עם האיום הראשון, כבר בדקה ה-2 מופלח שלאעטה קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חתך לאמצע ובעט מסף הרחבה ברגל שמאל, אך עידו אסקפה הצליח לקלוט את הכדור. בדקה ה-12 המארחים איימו בפעם הראשונה על השער, כדור רוחב מצד ימין הגיע אל איליי טמם שבעט מתוך האחבה אל המסגרת, אור יצחק הדף את הכדור לקרן.

עשרים הדקות הראשונות היו שקולות יחסית, שתי הקבוצות ניסו להניע את הכדור ולשלוט בקצב המשחק. בדקה ה-25 הפועל ת״א איימו פעם נוספת, עמית מאיר קיבל את הכדור במרכז וניסה את מזלו מרחוק, הכדור הלך מעל השער. בדקה ה-32 זה נכנס, הצהובים יצאו למתפרצת שהחלה מרגליו של עידו שחר, הוא מסר אל נדב נידם במרכז שהתקדם קדימה ומסר שמאלה אל אייל חן, הקיצוני חלף בין שני שחקני ההגנה ושחרר בעיטה מצוינת שמצאה את הרשת. 0:1 למכבי. 3 דקות חלפו והפועל כמעט ומצאו את השיוויון, כדור חופשי מסוכן אל הרחבה, הוסט על ידי שחקן הגנה של מכבי אל השער, יצחק הצליח להגיב מהר ולהציל את הכדור אל משקוף השער. לאחר מכן הצהובים הצליחו להרחיק את הכדור.

בדקה ה-39 הפועל איימו על השער, עבדול נג׳יב קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא בעט לשער והכדור פגש את הקורה, אושר דוידה בעט מקרוב את הריבאונד החוצה. 3 דקות חלפו והאדומים הצליחו להשוות את התוצאה, אושר דוידה קיבל את הכדור בצד ימין, הוא התקדם מעט למרכז ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה פנימה. הפועל השוו ל-1:1.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה יחסית. בדקה ה-55 אייל חן קיבל את הכדור באגף שמאל, הוא חתך אל המרכז ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי אסקפה. דקה החלפה וכמעט מכבי חזרה להוביל, בר כהן, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור במרכז, הוא הצליח לחלוף על פני שחקן הגנה וממצב טוב הבעיטה שלו נבלמה על ידי אסקפה שהציל שער בטוח. מכבי הלכו על קרן קצרה שהגיעה אל תומר מכלוף, הוא הרים כדור חד לרחבה היישר אל אלון שטרוזברג שנג אל המסגרת אך שוב אסקפה הדף לקרן.

בדקה ה-65 כדור חופשי של הפועל ת״א הורחק על ידי אלון שטרוזברג, דניאל קוניצקי השתלט על הריבואנד ובעט אל המסגרת, יצחק קלט את הכדור. חמש דקות ובר כהן שוב איים על השער, עידו שחר העביר לו את הכדור וכהן בעט ברגל שמאל אל הפינה הרחוקה, אך הכדור חלף סמוך לקורה. בדקה ה-79 היתרון חזר אל מכבי, עידו שחר השאיר את הכדור לבר כהן ששחרר מסירת עומק נהדרת שהשאירה את אדוארדו גררו לבד מול השוער, החלוץ הפנמי לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-86 גררו מסר אל טל יגודייב, שנכנס כמחליף, בצד שמאל, הוא התקדם מעט פנימה אל הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה החוצה. בדקה ה-90 הפועל איימו על השער, שביט מזל בעט מחוץ לרחבה החוצה. בתוספת הזמן האדומים כמעט והשוו, אושר דוידה ביט מחוץ לרחבה אל הקורה והחוצה. בסיום התוצאה נשארה 1:2 למכבי.