3.2: מכבי ת"א – הפועל חיפה, 20:30 בנתניה
המבחן הראשון של הצהובים בחודש הקרוב יגיע הערב עם משחק ליגה ביתי מול החיפאים שנמצאים בכושר טוב ונהנים מההתקפה השנייה בטיבה בליגה. רוצים להיות חלק מזה? לרכישת כרטיסים לחצו פה.

6.2 (גביע המדינה): בני סכנין – מכבי ת"א, 21:00 בעכו
מכבי תפגוש את החבורה מהמגזר לא פחות מ-3 פעמים בחודש הקרוב, כאשר הפעמיים הראשונות יהיו בתוך חמישה ימים. זה יתחיל עם משחק חוץ במסגרת רבע גמר הגביע (מתקיים בשיטת בית וחוץ). בשל עונש רדיוס שספגה סכנין המשחק לא יתקיים באיצטדיונה הביתי – דוחא.

11.2: בני סכנין – מכבי ת"א, 20:30 בדוחא
5 ימים לאחר משחק הגביע הראשון מכבי תגיע לדוחא למשחק נוסף במסגרת ליגת ג'פניקה, שייערך ללא קהל בעקבות העונה שספגה הקבוצה המקומית.

16.2: מכבי ת"א – קריית שמונה, 20:30 בנתניה
המחזור ה-23 של ליגת ג'פניקה יפגיש את מכבי עם קבוצה צפונית נוספת, שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון. במשחק בסיבוב הראשון גברה מכבי על ק"ש 1:2 בחוץ בזכות צמד של עומר אצילי.

23.2: מכבי ת"א – מכבי פ"ת, 16:00 בנתניה
גם משחק הליגה הבא של הצהובים יהיה ביתי – וגם יתקיים הפעם בשעת צהריים ביום שבת. כבר כעת מומלץ לכל מי שמחפש לשלב בילוי משפחתי עם משחק של מכבי לשריין את התאריך.

26.2 (גביע, גומלין): מכבי ת"א – בני סכנין, 20:45 בנתניה
מכבי תסגור את החודש הקרוב עם משחק שלישי ואחרון נגד סכנין – גומלין רבע גמר גביע המדינה.

וזה לא הכל!

במהלך החודש הקרוב מחכה לכם סייל משתלם במיוחד, במסגרתו תהנו ממבצע של אחד + אחד על אופנת החורף של מכבי! כבר הערב יוכלו להנות ממנו באי האיצטדיון במשחק נגד הפועל חיפה – וממחר (4.2) גם הרוכשים בחנות האונליין וחנויות המועדון הרשמיות – אז לא תפספסו הזדמנות כזו.