קבוצת הנוער של המועדון פגשה את מכבי פ״ת במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהפער מהמוליכה, מכבי פ״ת, עומד על 4 נקודות. במפגש הקודם שתי הקבוצות התחלקו בנקודות כשהתוצאה הייתה 3:3. גיא צרפתי ביצע שלושה שינויים  בהרכב מהמחזור האחרון, דניאל פרץ חזר אל עמדת השוער לאחר פציעה ארוכה, בנוסף, תמיר גלזר ובר כהן תפסו את המקום בהרכב על חשבונם של נדב נידם וגיל בן שלוש.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, עמית גלזר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, מופלח שלעאטה, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
עשר הדקות הראשונות של המשחק נפתחו בצורה שקולה יחסית. המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש, שתי הקבוצות לא איימו על השער. בדקה ה-14 הגיע האיום הראשון של מכבי, אלון שטרוזברג החל במהלך כשהוא שלח כדור עומק נהדר בצד ימין אל מופלח שלאעטה, החלוץ נתן כדור רוחב אל בר כהן שבעט כדור מסובב לפינה הרחוקה אך דור חברון הדף לקרן ומנע שער בטוח. מאותו כדור קרן שלאעטה הגביה לרחבה ואדוארדו גררו נגח סמוך לקורה.

בדקה ה-17 הצהובים ייצרו מהלך כדורגל נהדר, אייל חן קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חלף על פני שחקן הגנה ונתן כדור רוחב לגררו שבעט סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-25 עידו שחר מצא את שלאעטה בצד ימין, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה בשמאל אך דור חברון קלט את הכדור. בדקה ה-27 זה נכנס, אייל חן ביצע מבצע אישי נהדר באגף השמאלי, הוא שלח כדור רוחב טוב לרחבה ואדוארדו גררו דחק את הכדור פנימה. 0:1 למכבי. בדקה ה-35 פתח תקווה השוו את התוצאה במצב הממשי הראשון שלהם במשחק. כדור חופשי של האורחים יצר ערבוביה ברחבה, מווידה אימנואל הצליח לדחוק את הכדור מקרוב פנימה. פ״ת השוו את התוצאה ל-1:1.

בדקה ה-41 בר כהן מצא את אייל חן בצד שמאל, הקיצוני בעט כדור בחצי גובה למסגרת, אך חברון הדף את הכדור. התוצאה נשארה במחצית 1:1.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה יחסית עד הדקה ה-54 בה מכבי החזירו את היתרון. מופלח שלאעטה קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חדר לרחבה במבצע אישי נהדר ושחרר כדור רוחב שהוסט על ידי השוער היישר אל רגליו של גררו, החלוץ הפנמי דחק מקרוב את השני. מכבי עלתה ליתרון 1:2.

כעבור 10 דקות הצהובים כמעט והבקיעו את השלישי. שוב זה היה גררו, הפעם הוא קיבל את הכדור מתמיר גלזר, הוא בעט מסף הרחבה היישר אל הקורה. בדקה ה-67 נכנס השלישי, בר כהן החל את המהלך במרכז המגרש, הוא מצא את גררו שהתקדם מעט והשאיר בצד שמאל לאייל חן. הקיצוני לא התבלבל ובעט לפינה הרחוקה פנימה. 1:3 למכבי. הדקות חלפו, שתי הקבוצות ניסו להמשיך ולייצר מצבי הבקעה אך רוב המשחק התנהל במרכז המגרש. הצהובים המשיכו לשלוט בקצב המשחק עד לסיום המשחק ולשמור על התוצאה. בסיום התוצאה נשאר 1:3 למכבי. החניכים של גיא צרפתי צימקו את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד.