אחרי הניצחון במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה, מכבי תל אביב תפגוש ביום שני הקרוב (20:30) את בני סכנין פעם נוספת. הפעם הצהובים יתארחו באיצטדיון דוחא למשחק במסגרת ליגת ג'פניקה, שייערך ללא קהל בעקבות עונש שספגה היריבה, והיום דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.

"זה משחק שני בין שתי קבוצות תוך זמן קצר. בטוח שזה יהיה משחק שונה לגמרי. בעיקר אחרי התוצאות של אתמול בתחתית", אמר איביץ', "אנחנו יודעים את המיקומים בטבלה וכשאתה נגד קבוצה מתהחתית במשחק חוץ זה תמיד משחק קשה. אנחנו צריכים להכין את עצמנו להיות מרוכזים במאה אחוז אם אנחנו רוצים לנצח. זה יהיה אחד המשחקים היותר קשים שלנו".

על כך שהמשחק יהיה ללא קהל:
"יודעים שנשחק ללא קהל, האיצטדיון יהיה ריק. זה לא משהו סטנדרטי ולא משהו שטוב לכדורגל כי כדורגל משחקים בשביל האוהדים. כולנו עובדים בשביל זה ורוצים אוהדים באיצטדיון. אלה יהיו תנאים קשים, אבל לשתי הקבוצות, ונצטרך לתת את המיטב שלנו כדי להשיג 3 נקודות".

"גם ביוון יצא לי לשחק הרבה פעמים ללא קהל", הוסיף הסרבי, "זה משהו שלא תורם לאף אחד. אבל זה המצב ואנחנו צריכים להסתגל ולהכין את עצמנו". 

על מצב הסגל:
"השחקנים מוכנים, יש לנו בעיות קטנות אבל זה לא משהו מסוכן. יש לנו סגל גדול ונהיה מוכנים".

על כך שיפגוש את סכנין שוב:
"בדרך כלל לא קל לנצח את אותה קבוצה פעמיים בפרק זמן קצר. זה לא משנה נגד מי אתה משחק. סכנין הביאו שחקנים טובים בימים האחרונים ובטוח ישחקו ויוסיפו דם חדש לקבוצה. אני בטוח שהמיקום שלהם כרגע לא משקף את היכולת האמיתית שלה כי יש להם שחקנים טובים".

על הכשירות של ניקוליץ':
"ניקוליץ' חולה, והוא לא יהיה איתנו במשחק מחר. באופן כללי הוא התאמן איתנו בשבוע האחרון ואני מקווה שבקרוב יהיה איתנו".