מכבי תל אביב תפגוש מחר (שני, 20:30) את בני סכנין בפעם השנייה בתוך 5 ימים. הצהובים יתארחו באיצטדיון דוחא למשחק במסגרת המחזור ה-22 של ליגת ג'פניקה והיום דיבר הקפטן שרן ייני במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה לקראת המשחק.

"זו לא פעם ראשונה שנשחק נגד אותה קבוצה משחק אחר משחק. אנחנו קבוצה מקצוענית עם תוכנית משחק שעובדים עליה ומנתחים מה שהיה", אמר ייני, "השחקנים מאוד רעבים כי יש תחרות גדולה ואנחנו ממש לא מזלזלים. הולך להיות משחק קשה לשתי הקבוצות. אנחנו מכירים אחד את השני ונצטרך לעשות התאמות חדשות ולהכין דברים חדשים".

על העונש של משחק ללא קהל:
"אני לא בקיא בכל הפתרונות וההשלכות שכתובים במחקרים וכו'. אנ מבין שההתאחדות צריכה לטפל בנושאים של אלימות ולפעול נגד זה. כולנו נגד אלימות וגזענות ומצד שני לשחק בלי אוהדים זה לא כיף. אני לא מבקר את ההחלטה, אם הייתי מבין בזה יותר הייתי מדבר על זה יותר. תמיד יותר כיף לשחק נגד קהל, זה נותן מוטיבציה אבל אין לי ממש מה לחדש בעניין הזה".

זה יעזור להיות יותר מרוכזים במשחק?
"בגלל שיותר שקט אולי יותר קל כי לא סופגים אווירה מהקהל. נצטרך לעשות את זה בצורה אישית וקבוצתית. נחשוב אם אנחנו צריכים לעשות הכנה מיוחדת, הרבה זמן לא קרה ששיחקנו ללא קהל".