אחרי שנפגשו בשבוע שעבר במסגרת גביע המדינה, מכבי תל אביב תתארח אצל בני סכנין גם הערב (שני, 20:30). הצהובים יגיעו לאיצטדיון דוחא למשחק במסגרת המחזור ה-22 של ליגת ג'פניקה, שייערך ללא קהל בעקבות עונש שספגה הקבוצה המקומית.

מדובר במפגש השני מתוך 3 בין הקבוצות במהלך חודש פברואר, כאשר ביום רביעי שעבר גברה מכבי 1:4 על סכנין במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. למשחק הקרוב שחקניו של ולדימיר איביץ' יגיעו מהמקום הראשון בטבלת הליגה עם יתרון של 19 נקודות על פני בני יהודה השנייה. 

בכל הנוגע למפגשים בין הקבוצות, נזכיר שמכבי גברה על סכנין גם במשחק הליגה הראשון ביניהן העונה (0:3) ובסך הכל השיגה 8 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים מול היריבה.

מבחינת המצב בטבלה הקבוצה מהמגזר נאבקת כידוע על מקומה בליגה וערב המשחק היא מדורגת במקום האחרון עם 16 נקודות ובמרחק של 8 נקודות מהקו האדום. עם חילופי המאמנים לאחרונה ומינויו של גיורגי דרסיליה סכנין תנסה לקטוע גם רצף של עשרה משחקי ליגה ללא ניצחון. 

מאמן מכבי ולדימיר איביץ' אמר לקראת המשחק: "זה משחק שני בין שתי קבוצות תוך זמן קצר. בטוח שזה יהיה משחק שונה לגמרי. בעיקר אחרי התוצאות בתחתית. אנחנו יודעים את המיקומים בטבלה וכשאתה נגד קבוצה מהתחתית במשחק חוץ זה תמיד משחק קשה. אנחנו צריכים להכין את עצמנו להיות מרוכזים במאה אחוז אם אנחנו רוצים לנצח. זה יהיה אחד המשחקים היותר קשים שלנו".

על כך שהמשחק ייערך ללא קהל הוסיף קפטן מכבי שרן ייני: "אני מבין שההתאחדות צריכה לטפל בנושאים של אלימות ולפעול נגד זה. כולנו נגד אלימות וגזענות ומצד שני לשחק בלי אוהדים זה לא כיף. אני לא מבקר את ההחלטה, אם הייתי מבין בזה יותר הייתי מדבר על זה יותר. תמיד יותר כיף לשחק עם קהל. נחשוב אם אנחנו צריכים לעשות הכנה מיוחדת, הרבה זמן לא קרה ששיחקנו ללא קהל".