קבוצת הנוער מארחת ברמלה את בית״ר טוברוק במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם הצהובים ניצחו בחוץ 0:2 בזכות שערים של רווה אסייג וטל יגודייב. הצהובים כרגע נמצאים במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 3 נקודות. מנגד היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-7 בטבלה עם 4 משחקים רצופים ללא הפסד. גיא צרפתי ביצע מספר שינויים בהרכב ממשחק הגביע בשבוע שעבר עקב השתתפותם של חלק מהשחקנים במסגרת נבחרת הנוער. דן לוגסי, יואב הופמייסטר ועומר יצחקי קיבלו את חולצת ההרכב בחלק האחורי.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, עומר יצחקי, עמית גלזר, דן לוגסי, יואב הופמייסטר, עידו שחר, מופלח שלאעטה, נדב נידם, אדוארדו גררו, בר כהן ואייל חן.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בסערה. דווקא האורחים הגיעו למצב הראשון במשחק, בדקה ה-3 טוראי סיהאו הרים את הכדור באגף השמאלי היישר אל ארי יצחק שנגח מקרוב החוצה. שתי דקות חלפו והצהובים כמעט ועלו ליתרון, אייל חן מצא את בר כהן במרכז הרחבה, הקשר ממצב נוח בעט סמוך לקורה.

בדקה ה-13 מופלח שלאעטה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור הוסט על ידי שחקן הגנה וחלף ליד הקורה. בדקה ה-22 טובורק עלו ליתרון, כדור רוחב מצד ימין הגיע אל אנצ' קיזאילווקו שהיה חופשי ודחק מקרוב פנימה. 0:1 לטוברוק. הדקות חלפו והצהובים השתלטו על קצב המשחק. מכבי שלטו בכדור אך לא הצליחו לאיים באופן ממשי על השער.

מחצית שנייה
מכבי פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה יותר. בדקה ה-49 אדוארדו קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, הוא חתך לכיוון המרכזושחרר בעיטה שנקלטה על ידי שוער היריבה. שתי דקות חלפו והפעם עידו שחר איים על השער, הבעיטה החופשית שלו פגשה את הרשת החיצונית.

בדקה ה-53 הגיע השיוויון. עומר יצחקי החל במהלך בצד ימין, הוא הרים כדור נהדר אל הרחבה, אייל חן היה ברכז הרחבה לבעוט בנגיעה פנימה. התוצאה 1:1. רבע שעה חלפה כשהצהובים עדיין שלטו בקצב המשחק אך ללא הצלחה באיום על השער. בדקה ה-83 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. אדוארדו דהר קדימה בצד שמאל, הוא מסר כדור רוחב אל רווה אסייג שנכנס כמחליף, החלוץ השתלט ובעט לפינה הרחוקה אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה. בדקה ה-85 זה נכנס, דן לוגסי הרים את הכדור מצד שמאל וגיל בן שלוש, שנכנס כמחליף נגח את הכדור פנימה. 1:2 למכבי.

שתי דקות חלפו וטוברוק השוו את התוצאה. הרמה מהאגף הימני מצאה את ראשו של חלוץ טוברוק שנגח מקרוב פנימה. טוברוק משווה ל-2:2.