שרן ייני עשוי לזכות בשבת הקרובה (21:00) באליפות הרביעית בקריירה שלו כאשר יארח עם מכבי תל אביב את מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-28 של ליגת ג'פניקה. ניצחון יבטיח לצהובים את הזכייה בתואר והיום (חמישי) דיבר הקפטן במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"אנחנו עובדים כל השנה בשביל הרגעים האלה", אמר ייני, "הולך להיות משחק קשה נגד יריבה שתמיד המשחקים מולה מאתגרים מאוד ואני מקווה שנעמוד בציפיות שלנו".

על היריבות:
"בשביל אליפות אתה עובד קשה כל העונה. המשחק האחרון הוא יותר מתוק אם אתה מתחרה ראש בראש נגד קבוצה כלשהי ונפגשים במחזור האחרון וזה קובע הכל. כמו בגביע. ברוב הפעמים זה לא קורה. כבר חגגנו על קבוצות אחרות ואחרות חגגו עלינו, זה חלק מהספורט. עבורי הכי חשוב לקחת את התואר". 

על הקהל שצמא לתואר:
"אני יכול להגיד שנתרגש מזה ברגע האמת בכל מקרה. זה לא משנה נגד מי ומתי אלא שזה קורה ומאפשר לעטר את המועדון הזה עוד יותר. גם אנחנו השחקנים רוצים להפוך אותו לגדול יותר. חשוב לא לחפש את מי אנחנו מקטינים, אני לא מתעסק בזה. הכי חשוב זה לזכות בתארים".

על היכולת של חיפה:
"אני חושב שזו השאלה הכי חשובה. מכבי חיפה בכושר מצוין, הם עשו שינויים. זו קבוצה מעולה ומסוכנת. המשחק מולם יהיה כזה שנצטרך להתרכז בו בכל שלב כדי לנצח ואנחנו מחכים למשחקים מהסוג הזה. כיף לאתגר את עצמנו ולראות את הרמה שאנחנו יכולים להגיע אליה".