פרי גיים
מכבי תל אביב פתחה היום (שבת) את הופעותיה במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת ג'פניקה. הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את הפועל חדרה למשחק במחזור ה-27, שהיה הראשון בתולדות הליגה הבכירה בו הוכנס שימוש בטכנולוגיית ה-VAR.

הצהובים הגיעו עם יתרון של 22 נקודות בראשות הטבלה ולאחר ניצחון על בני יהודה במחזור הקודם. צ'יקו אופואדו נותר מחוץ לסגל כאשר במקומו פתח בחוד איתי שכטר, שלצידו תופקדו בחלק הקדמי אלירן עטר ויונתן כהן. גם דן גלזר, מאור קנדיל וז'איר קיבלו מקום ב-11. 

מהעבר השני חדרה הגיעה לאחר 2:2 נגד מכבי נתניה שנתן לו הופעה היסטורית בפלייאוף העליון. המאמן ניסו אביטן ביצע מספר שינויים בהרכב שלו כאשר ב-11 של האורחת הופיעו חביב אוחיון, אליאל פרץ, עדן קארצב ואילון אלמוג שמושאלים אליה ממכבי.

מחצית ראשונה
חצי השעה הראשונה של המשחק היתה רגועה יחסית מבחינת הזדמנויות כאשר חדרה הציגה מערך הגנתי מעובה ומכבי חיפשה דרכים לפרוץ אותו. לאחר בעיטה ממרחק של יונתן כהן ועוד קרן מסוכנת שבסיומה נגח ייני החוצה, בדקה ה-23 המשחק נעצר בעקבות שימוש ראשוני ה-VAR. צוות השיפוט בדק האם נגיעת יד של דויד מתיאוס ברחבת חדרה שווה פנדל, אך לאחר 5 דקות של עצירת המשחק החליט שלום בן אברהם שאין מקום לשריקה. 

בדקה ה-34 אליאל פרץ הגיע למצב מסוכן ברחבה אבל התערבות של ייני מנעה ממנו לבעוט לשער. רגע לפני ההפסקה שוב ה-VAR עמד במרכז העניינים לאחר דריכה של פוצ'יבה על קנדיל. לאחר בדיקה של צוות השיפוט הוחלט להרחיק את קשר חדרה באדום ישיר. בתוספת הזמן של המחצית ריקן כמעט מצא הרשת לאחר התקפה מסוכנת של מכבי, אבל ניסיון גלישה ודחיקה שלו פיספס את המסגרת במעט. 0:0 בהפסקה.

מחצית שנייה
מכבי פתחה את המחצית השנייה בסערה ובדקה ה-49 גם הצליחה למצוא את הרשת לאחר מהלך נהדר. זה התחיל עם יונתן כהן שפרץ משמאל והשאיר את הגנת חדרה מאחור. הקיצוני הרים לרחבה וריקן שלח וולה נהדר, ברגל ימין, על הרשת של חביב אוחיון. 0:1 למכבי. 

הצהובים המשיכו לחפש שערים נוספים ובדקות שלאחר השער גם קיבלו חצאי הזדמנויות של מיכה וסבוריט, שלא מצאו את הרשת. בדקה ה-65 ביצע איביץ' את החילוף הראשון שלו כשהעלה את שוינפלד מהספסל במקומו של איתי שכטר. 5 דקות לאחר מכן עומר אצילי החליף את עטר וכעבור דקה גם איים עם בעיטה חדה שחלפה סנטימטרים מהעמוד. לקראת סיום המשחק מכבי המשיכה לייצר לחץ על היריבה אבל ניסיונות קורצים של אצילי ויונתן כהן לא מצאו את הרשת של האורחת. בדקה ה-85 ארון שוינפלד כבר מצא את הרשת עם שער נהדר. כהן מצא את החלוץ כ-20 מטרים מהשער, שוינפלד ביצע סיבוב גדול וירה טיל בחצי גובה לפינה של אוחיון. 0:2 למכבי בסיום.