קבוצת הנוער, מכבי ת"א 'שחר', נכנעה היום (שלישי) 1:0 להפועל תל אביב 'ניסנוב' בשמינית גמר גביע המדינה לנוער, במשחק שנערך במתחם וולפסון.

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, ביצע מספר שינויים בהרכב ממשחק הליגה האחרון. דניאל פרץ חזר אל עמדת השוער, תמיר גלזר וזר לקישור לאחר שריצה עונש הרחקה ומופלח שלאעטה פתח בהתקפה.

ההרכב המלא: דניאל פרץ, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, תומר מכלוף, תמיר גלזר (נדב נידם 68), מופלח שלאעטה (עמרי רם 81), עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן (טל יגודייב 81) ואייל חן (גיל בן שלוש 62).

השידור באדיבות הפייסבוק הרשמי של ההתאחדות לכדורגל:

מחצית ראשונה
הדקות הראשונות של המשחק התנהלו במה שמכונה בשפת כדורגל עתיקה "גישושים", כאשר שתי הקבוצות נזהרות לא לעשות טעויות. ההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה לאחר כדור רוחב מימין שהגיע לאדוארדו גררו אבל החלוץ פיספס את המסגרת במעט.

גם בהמשך המחצית הראשונה לא ראינו יותר מדי איומים על השער אבל בדקה ה-40 קרן של מופלח שלאעטה הורחקה לעבר תומר מכלוף, שירה מהאוויר, אבל נבלם בשחקן הגנה שעמד סמוך לקו השער. רגע לפני ההפסקה (45) אייל חן ניסה את כוחו עם בעיטה מ-18 מטרים שחלפה ליד העמוד האדום.

מחצית שנייה
המשחק התחיל להתעורר בפתיחת המחצית השניה ובדקה ה-57 בר כהן ממכבי גם ייצרה פריצה יפה, אך בעט מעט מעל המשקוף האדום. 10 דקות לאחר מכן גם הפועל התקרבה לכיבוש, אבל בעיטה של נג'יב מקצה הרחבה פיספסה את החיבורים של דניאל פרץ. 

רבע שעה לסיום מופלח שלאעטה הגיע למצב קורץ בתוך הרחבה ובעט מימין לשמאל כדור שחמק ליד העמוד. בדקה ה-79 המארחת הצליחה לעלות ליתרון לאחר פנדל שהגיע בעקבות נגיעת יד ברחבה. תומר גבר היה השחקן שלקח את הבעיטה-  ומצא את הרשת. 0:1 להפועל. מכבי ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-87 כמעט עשתה זאת עם בעיטה חזקה של עידו שחר, חלפה סנטימטרים מהמסגרת. הצהובים המשיכו ללחוץ עד הסיום, אך לא הצליחו למצוא את הרשת בדרך להפסד שסיים את דרכם בגביע בשלב שמינית הגמר.