קבוצת הנוער אירחה ברמלה את בני יהודה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם החניכים של גיא צרפתי גברו על הכתומים 0:2 בזכות שער של בר כהן ושער עצמי. הצהובים כרגע נמצאים במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 3 נקודות. מנגד היריבה מגיעה למפגש מהאחרון בטבלה כשבמאזנם 5 ניצחונות ליגה בלבד. צרפתי ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הגביע האחרון כשעמרי רם וטל יגודייב תפסו את המקום בהתקפה.

דניאל פרץ, מייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, תומר מכלוף, תמיר גלזר, עמרי רם, עידו שחר, אדוארדו גררו, בר כהן וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של מכבי. כבר בדקה ה-6 הגיע המצב הראשון, עמרי רם חטף את הכדור בצד ימין, הוא התקדם מעט ומסר כדור רוחב למרכז, אדוארדו גררו שהיה במיקום מצוין פספס את הכדור. בדקה ה-9 האורחים הגיעו למצב הראשון שלהם, רועי בר שמעון קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, הוא התקדם מעט ובעט מעל השער.

דקה חלפה והצהובים חזרו לאיים, בר כהן קיבל את הכדור במרכז, הוא חתך שמאלה ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי עומר ניראון. בדקה ה-16 שוב בר כהן איים על שער. הוא קיבל את הכדור במרכז, חלף על פני שחקן הגנה ושחרר בעיטה שהלכה החוצה. בדקה ה-21 הכדור נכנס. טל יגודייב קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא העביר כדור רוחב למרכז שם הוא מצא את אדוארדו גרר שכבש מקרוב אל תוך הרשת. שתי דקות חלפו והצהובים הכפילו את התוצאה. גררו הוריד את הכדור לכהן שחתך ימינה ומסף הרחבה שחרר בעיטה שהלכה פנימה.

הדקות חלפו והצהובים המשיכו לשלוט בקב המשחק, אך דווקא בדקה ה-38 הגיע איום של בני יהודה. רועי בר שמעון קיבל את הכדור בצד שמאל, הבעיטה שלו הלכה החוצה. בסיום מחצית התוצאה נשארה 0:2 לזכות מכבי.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר לראשונה. מכבי המשיכו לשלוט ולהניע את הכדור בחופשיות וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-52, טל יגודייב קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא נכנס לרחבה ובעט לפינה הקרובה אך עומר ניראון הדף את הכדור.

בדקה ה-65 הצהובים כמעט והבקיעו את השלישי. טל יגודייב נשלח בצד שמאל, הוא מסר כדור רוחב למרכז שם הוא מצא את בר כהן. הקשר השתלט, הסתובב על המגן ושחרר בעיטה שנעצרה אצל ניראון. בדקה ה-69 בני יהודה חזרו לאיים על השער, בר שמעון ניסה את מזלו מסף הרחבה והכדור הלך מעל השער. שתי דקות חלפו ושוב ניראון איים על השער, הפעם הוא נשלח קדימה ונשאר לבד מול דניאל פרץ, שוער מכבי יצא נהדר והדף את הבעיטה של האורחים.

קצב המשחק מעט ירד ב-15 הדקות הבאות. החניכים של גיא צרפתי הם אלה ששלטו במשחק אך לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה מסוכנים בדקה ה-90 כדור קרן של בני יהודה מצא ראש כתום ברחבה, הנגיחה הלכה אל המסגרת, אך דניאל פרץ קלט את הכדור המסוכן ושמר על רשת נקייה. התוצאה נשארה בסיום 0:2 למכבי.