קבוצת הנוער אירחה את הקבוצה מרמת השרון במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל לנוער. במפגש הקודם הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו 1:1. החניכים של גיא צרפתי כרגע נמצאים במקום ה-2 בטבלה כשהפער מהפסגה (מכבי פ״ת) עומד על 3 נקודות. מנגד היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-11 בטבלה. צרפתי ביצע מספר שינויים בהרכב הפותח: בעמדת השוער אור יצחק קיבל את חולצת ההרכב, דן לוגסי יתפקד כמגן שמאלי ורווה אסייג יתפקד כחלוץ הקבוצה במקום אדוארדו גררו המוצהב.

אור יצחק, נייקל צ׳ילאקה, אלון שטרוזברג, יואב הופמייסטר, דן לוגסי, תמיר גלזר, עידו שחר, עומרי רם, בר כהן, רווה אסייג וטל יגודייב.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של מכבי. בדקה ה-13 הגיע המצב הראשון במשחק והוא היה שייך לצהובים. טל יגודייב השתלט על כדור ברחבה עם הגב אל השער, הוא הסתובב ושחרר בעיטה שהלכה מעל השער. בדקה ה-16 האורחים כמעט ועלו ליתרון. התקפה מתפרצת של רמת השרון השאירה את ג׳וף אמברייה מול אור יצחק, הוא הקפיץ מעל השוער, הכדור פגע בקורה והתגלגל לכיוון השער, אור יצחק הספיק להגיע ולהציל את הכדור מקו השער.

בדקה ה-21 מכבי חזרה לאיים. עמרי רם נשלח בצד ימין והוא שחרר כדור רוחב מצוין למרכז, רווה אסייג ניסה לבעוט ממרכז הרחבה אך הכדור לא התלבש על הרגל והכדור יצא החוצה. 10 דקות חלפו והפעם ההתקפה הגיעה מצד שמאל, המגן דן לוגסי, הרים כדור טוב אל הרחבה, אסייג נגח את הכדור אל המסגרת אך פורז וולקוביץ׳ קלט את הכדור.

בדקה ה-40 החניכים של גיא צרפתי כמעט ועלו ליתרון. דאבל פס בין טל יגודייב לעידו שחר השאיר את יגודייב לבעיטה ברגל ימין מסף הרחבה, אך הכדור חלף סנטימטרים מהמשקוף.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בסערה. רמת השרון איימה ראשונה על השער, בדקה ה-48 שי בלחסן קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, הוא שחרר בעיטה שהלכה אל המסגרת, אור יצחק הציל את הכדור לקרן. שתי דקות חלפו והפעם היה זה תורם של הצהובים לאיים. עמרי רם מסר כדור טוב ברחבה אל יגודייב שבנגיעה בעט מעל המשקוף.

בדקה ה-54 כדור קרן קצר הגיע אל בר כהן, הוא התקדם אל מרכז הרחבה ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי וולקוביץ׳. בדקה ה-61 רמת השרון עלתה ליתרון. אביאל בן חמו נשלח קדימה למצב של אחד על אחד מול השוער, הוא התקדם מעט ובעט את הכדור פנימה. בדקה ה-66 איימה שוב על השער. כדור רוחב שהגיע מצד ימין הורחק על ידי אור יצחק, הריבואנד הגיע אל שחן רמת השרון שבעט מסף הרחבה אל המסגרת, יצחק התמתח והציל את הכדור לקרן.

לאחר 3 דקות מכבי איימה על השער. הרמה מהצד השמאלי הגיעה אל אייל חן, שנכנס כמחליף, הוא הצליח להקדים את המגן ולגעת בכדור שהלך החוצה. בדקה ה-77 איבוד כדור של תומר מכלוף, שנכנס כמחליף, הוביל למתפרצת נוספת של רמת השרון שהסתיימה בשער של ליית סלאמה. 3 דקות חלפו ושוב רמת השרון עקצה במתפרצת הפעם גיא לרר כבש לזכות האורחת. 0:3 לרמת השרון.

רגע לפני שריקת הסיום בר כהן קיבל את הכדור ברחבה, הוא שחרר בעיטה שנהדפה על ידי השוער לקרן. בסיום התוצאה נשארה 0:3 לרמת השרון.