קבוצת הנוער של המועדון תמשיך מחר (שלישי, 15:00) את מסעה במסגרת גביע המדינה לנוער. הצהובים יתארחו בוולפסון לדרבי התל אביבי בשלב שמינית גמר הגביע. הערב (שני) קיימה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק, בסופו מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, התייחס להתמודדות המסקרת.

צרפתי: ״למשחק הזה יש כמה משמעויות. דבר ראשון מדובר במשחק חוץ, דבר שני מדובר בדרבי שזה משחק תמיד מעניין ודבר שלישי מעמד הגביע, משחק נוקאאוט שזה תמיד קשה, צריך במשחק אחד לעשות את העבודה ולעבור שלב. משחקי דרבי הם תמיד משחקים קשוחים בעלי עניין רב, היריבה שעומדת מולנו היא יריבה טובה עם שחקני נבחרת. עומד מולנו משחק קשה.

באופן טבעי לא צריך לדבר על מוטיבציה, שחקנים שגדלו פה יודעים מה צריך לעשות ובאיזה אנרגיות צריך להגיע לדרבי. מבחינתנו אנחנו רציכים להיות רגועים, שקטים ולהביא את היכולת שלנו אל המגרש, אם נעשה את זה אני מאמין שנעבור שלב״.

החניכים של גיא צרפתי החלו את המסע בגביע המדינה לנוער בסיבוב הקודם (סיבוב ד׳) נגד מכבי פתח תקוה. היריבה עלתה ליתרון בדקה ה-61 לאחר בעיטת עונשין מ-11 מטרים. הפנדל בוצע על ידי הגנת מכבי שנותרה ב-10 שחקנים לאחר העבירה. 5 דקות חלפו והצהובים הגיבו עם השיוויון. עידו שחר שחרר בעיטה מסף הרחבה שהלכה פנימה. הצהובים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום ההארכה. בסיום בדו קרב הפנדלים התוצאה הייתה 1:4 לזכות מכבי.