פרי גיים

המסע של מכבי תל אביב אל עבר גמר גביע המדינה הסתיים הערב (ד') באצטדיון טדי,  אחרי שהפסידה לבני יהודה תל אביב בחצי גמר גביע המדינה.

המאמן ולדימיר איביץ' נאלץ להסתדר בסגל חסר עם מצבת פצועים לא קטנה, שכלה את איל גולסה, רוסלן ברסקי, דור מיכה וצ'יקו אופואדו.

הצהובים פתחו עם חוליית הגנה שכללה את דסה, ייני, פיבן וסבוריט. דור פרץ וגלזר פתחו במרכז הקישור לצידו של אבי ריקן. יונתן כהן קיבל את המושכות בצד שמאל על חשבונו של אלירן עטר שפתח על הספסל. אצילי שיחק בימין ושכטר בחוד.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק באופן דומיננטי ובדקה ה-6 נרשמה הבעיטה הראשונה של הצהובים אל עבר שערה של בני יהודה, כשעומר אצילי הצליח להתחמק מהמגן שלו ובעט מ-20 מטרים מעל השער.

בדקה ה-10 היה זה דור פרץ שפרץ ממרכז המגרש ומ-17 מטרים בעט לשערו של זובאס שהצליח בקצות האצבעות להרחיק לקרן. אצילי המשיך לבחון את זובאס בבעיטות מחוץ אך השוער של בני יהודה היה במקום. 

בדקה ה-36 ראייקוביץ' הציל את הצהובים מספיגת שער אחרי פריצה של צ'יבוטה לרחבה. בני יהודה המשיכה לנסות ולמצוא את ההגנה של מכבי לא מוכנה ובדקה ה-40 שחר פיבן ספג את הכרטיס הצהוב אחרי שעצר את סילבסטר בדרך לשער אחרי שניצל עמידה לא נכונה של פיבן לכדור ארוך שנשלח לכיוון הרחבה. בסיום מחצית ללא הרבה מצבים שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא יתרון.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכב שתי הקבוצות. כבר בדקה הראשונה רשם אצילי הזדמנות ענקית אחרי פריצה שהשאירה אותו לבד מול זובאס – אצילי ניסה לעבור את השוער שהצליח עם הרגל לסכל את הניסיון. 

בני יהודה רשמה הזדמנות ראשונה במחצית השנייה אחרי חדירה של אשכנזי מצד ימין לרחבה ובעיטה שטוחה לידיו של ראייקוביץ'. אבי ריקן היה קרוב לכבוש את הראשון במשחק בדקה ה-66 אחרי שבעיטה שלו מ-20 מטרים חמקה קרוב לקורת שערו של זובאס.

בדקה ה-72 ערך איביץ' חילוף כפול: אלירן עטר נכנס על חשבונו של עומר אצילי וארון שוינפלד נכנס במקומו של איתי שכטר.

בדקה ה-77, אחרי דקות של שליטה מוחלטת במשחק, מכבי נקלעה לפיגור אחרי שער של יובל אשכנזי בבעיטה מ-25 מטרים על חיבורי הקורות של ראייקוביץ'. בדקה ה-87 נכנס מאור קנדיל במקומו של אלי דסה בחילוף האחרון של איביץ'.

בדקה ה-88 יונתן כהן כמעט ורשם את השיוויון אחרי כדור שנגח מ-6 מטרים לידיו של זובאס.  גם הזדמנות של פרץ בדקה האחרונה לא עזרה ובסיום מכבי תל אביב הודחה ממפעל גביע המדינה.