קבוצת נערים ב׳ של המועדון הבטיחה הערב (רביעי) את מקומה בשלב חצי גמר גביע המדינה לנערים ב׳. הצהובים גברו 2:3 על בית״ר טוברוק במשחק שהתקיים במתחם האימונים בקריית שלום.

המשחק החל בצורה טובה לזכות מכבי שכבר בדקות הפתיחה הצליחה לעלות ליתרון בזכות שער עצמי. לקראת סיומה של המחצית הראשונה דווקא טוברוק התעוררו והצליחו להפוך את התוצאה ל-1:2.

במהלך המחצית השנייה הצהובים השתלטו על המשחק והצליחו לחזור למשחק עם שער שיוויון עצמי נוסף. בתוספות הזמן הגיע המהפך, עמית צור (שחקן נערים ג׳), שנכנס כמחליף, הצליח להכניע את שוער היריבה ולקבוע את תוצאת המשחק 2:3 למכבי.

מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את הניצחון: ״פתיחת משחק טובה שלנו עם 3 מצבי הבקעה מצויינים אך לא השכלנו להבקיע. ההחמצות האלה החדירו מוטיבציה בקבוצה היריבה והם התחילו לשחק אגרסיבי וחזק, איבדנו את השליטה במשחק וזה הפך למשחק של מעברים וחוסר סדר. למרות כל זה הובלנו 0:1 ומשום מקום הם כבשו שני שערים ועלו ליתרון ממש עם הירידה למחצית. את המחצית השניה התחלנו טוב עם  למרות שהיריבה היתה מסוכנת במעברים. המשכנו ליצור מצבי הבקעה טובים והשוונו את התוצאה. מספר חילופים טובים שלנו הכניסו אנרגיות למשחק וזה גם מה שניצח לנו את המשחק עם גול בדקות הסיום של עמית צור שחקן נערים ג׳. גאה בשחקנים על האופי והנחישות שגילו בעיקר כשהיו בפיגור״.

בדרך אל השלב הנוכחי החניכים של ערן ססי גברו על בית״ר ירושלים, מ.ס. אשדוד ומכבי הרצליה.