אחרי הזכייה באליפות, מכבי תל אביב תמשיך ביום רביעי (20:45) במשימה המרכזית שנותרה לה עד לסיום העונה. הצהובים יפגשו את בני יהודה למשחק חצי גמר גביע המדינה שייערך באיצטדיון טדי והיום (שני) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת האירוע.

"קודם כל אני רוצה לתת מחמאות לבני יהודה על כך שהיתה אחת הקבוצות הטובות בליגה העונה. הם ראויים להילחם על המקום השני ולהיות בחצי גמר הגביע", אמר איביץ' בתחילת דבריו", "זה אומר שעומדת מולנו יריבה טובה עם מאמן טוב וכמו במשחקים הקודמים, אולי ניצחנו אבל אלה היו משחקים קשים מאוד. במיוחד המשחק האחרון שהיה קשה מאוד עבורנו".

על חשיבות הגביע:
"עבורנו הגביע חשוב מאוד. זו אחרת המטרות השנה ואחרי החגיגות של האליפות אנחנו חייבים לחשוב על המשחק הזה. הוא חשוב מאוד עבורנו, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, מכינים את עצמנו וניתן מאה אחוז כדי לנצח ולהגיע לגמר. כולנו רוצים להשיג את התואר הזה. עבור כולנו הסיכויים 50:50, אני בטוח שיהיה משחק מעניין ונצטרך להילחם כדי להשיג את התואר". 

על הצורך לסיים את חגיגות האליפות מהר:
"קרה לי ביוון שניצחנו קבוצה בגביע ואז בתחילת הפלייאוף הפסדנו. בכדורגל אתה לא יכול לחגוג הרבה. יש לנו רק 3 ימים להכין את עצמנו, היה לנו רגע מרגש אחרי האליפות אבל זו גם אחת הסיבות מדוע ביקשתי מהשחקנים לחגוג רק בלילה ההוא ואמרתי שיהיו לנו עוד ימים אחרים לחגוג אבל עכשיו זה לא הזמן. אני בטוח שהם הבינו למה אני מתכוון. הם מקצוענים, הם הראו לי את זה במשך העונה הרבה פעמים".

על מצבו של צ'יקו אופואדו:
"צ'יקו היה מחוץ למשחקים האחרונים, יש לו איזו בעיה ואני מקווה שהוא יהיה איתנו בקרוב. אנחנו מנסים להכשיר אותו הכי מוקדם שאפשר".