מכבי תל אביב תפגוש הערב (א', 20:30) את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-29 בליגת ג'פניקה. אחרי שהחזירו את צלחת את האליפות לקרית שלום ולמרות ההדחה מגביע המדינה המטרה של עונת שיא נותרה בעינה.

השחקנים יעלו למשחק עם "מדי האליפות החדשים" של האלופה יחד עם הפאטץ' בו מוטבעת האליפות ה-23 של הצהובים.

צפו: תקציר הניצחון האחרון על מכבי נתניה

הקבוצה ערכה את ההכנות האחרונות למשחק ולמרות ההפסד בגביע הדריכות לקראת נתניה לא נפגעה. "אנחנו מקצוענים ותוצאה של הפסד זה חלק מהמשחק", הבהיר מאור קנדיל. "אנחנו עושים עונה אדירה ואסור לשכוח שלמרות שלקחנו אליפות יש לנו עוד מטרות העונה".

"רוצים לבוא עוד 15 שנה למועדון ולהיזכר בתור אלה שעשו היסטוריה שקשה לשחזר"

קנדיל, כמו שאר הקבוצה, עובדים קשה לקראת המטרה לשמור על עונה ללא הפסדים בשמונת המשחקים שנותרו: "העונה לא נגמרה יש לנו עוד שיאים לשבור אנחנו רוצים לבוא עוד 15 שנה למועדון ולהיזכר בתור אלה שעשו היסטוריה שקשה לשחזר".

אז איך בכל זאת השחקנים מתגברים על האכזבה מההדחה בגביע? "מי שמכיר אותי יודע ששמחה היא חלק בלתי נפרד ממני משחק אחד של גביע לא ייקח מאיתנו את האושר האליפות שעבדנו בשבילו כל כך קשה במשך כל העונה"

נתניה ומכבי נפגשו כבר פעמיים העונה ובשני המשחקים הצהובים ניצחו (1:2 ו-1:4). עם זאת, קנדיל מתכונן למפגש לא קל מול הפיינליסטית בגמר גביע המדינה: "מכבי נתניה יריבה חזקה אני מוכנים ומתכוננים למשחק הזה בשיא הרצינות רוצים להמשיך לעשות עונה היסטורית מבחינת נקודות בטבלה".